23. oktober 2015

Pakke i posten !

Har ventet spent på denne, og idag fant jeg pakken i postkassen min - hurra !

Tydelig hvem, som er avsender her:


Se bare her, hvilken herlig tekst til postmannen, eller som hun kaller vedkommende, postbringer:


Jeg har fulgt denne kreative damen lenge, via instagram, hvor hun legger ut nydelige bilder av alt hun strikker - hvor hun strikker - garn i alle farger, og nye oppskrifter.

Du finner Arnhild under:  mindesignstrikk - verdt å kikk innom, garantert inspirerende.

Jeg falt pladask for denne genseren, som er hennes eget design. Igjen fant den på instagram forrige uke, og tenkte "der har jeg vinterens strikke prosjekt". Den strikkes ovenfra og nedover, som er så populært har jeg skjønt. Så på tide at jeg prøver det jeg også, ikke sant? Er jo så kjedelig å montere...

I fargevalgene, fant jeg dog ikke at man kunne velge pakken hvor stripen var rosa, så i eget kommentarfelt skrev jeg det, at jeg ønsket en rosa stripe, og stolte på henne til å velge den ut for meg.

Så her ble fargen, og jeg er strålende fornøyd:



Nettsiden hennes finner du her ! Da ønsker jeg alle en finfin helg :)


(ikke sponset innlegg, kun jeg som vil gjøre deg oppmerksom på dette fine nettstedet)

3 kommentarer:

Bente sa...

Så smart. Jeg skal se både på nettsiden og insta. Tror kanskje du nevnte den for meg en gang tidligere. Ta den med deg når du kommer så,får jeg se. Du har nevnt Skappelgenser. Den siste boka til Skappel har mange fine oppskrifter synes jeg. Jeg liker så godt fargene. Guro hadde fått låne boka på biblioteket. Tror jeg skal strikke en av genserne der. Lenge siden jeg har hatt lyst til å strikke genser.
Ciao!

Fru Tunheim sa...

Det blir gøy å starte på et nytt strikkeprosjekt. Det er alltid det. Jeg prøver å få brukt opp litt restegarn for tiden med stripete sokker til Elen.

God helg!

Anonym sa...

Love the design and the colours! Maybe you will have it finished before Christmas...then I will be able to see the end result!