30. oktober 2015

Glimt fra.....

... vår tur til.......:



Hvor vi sjekket inn på Grosvenor hotell, som i sin tid ble bygget i forbindelse med byggingen av Victoria tog stasjon, med andre ord, den ligger vegg i vegg med stasjonen. Rom i 6 etasje, hvor vi ikke hørte enn lyd når vi sov.

Hva kan jeg si...elsker herskapelige lobbyer:


Klar for middagen - moro med slik staselig trapp !


Hils på Fabrizio og Andrea, ja de er italienske og de jobber på baren hos Savoy hotellet, hvor bord var bestilt på Kaspar.


I ånd av James Bond premiere, som var mandag i London, bestilte min kjære seg en dry martini, shaken not stirred:


Savoy oser av luksus, og staselige trapper og himlinger:


Hadde bestilt en 3-retters inkl. ett glass med champagne. Denne hovedretten, fylt kylling, var så god....


.... at min kjære måtte være sikker på at han fikk absolutt med seg alt !!


Neste dag, skulle vi bare gå litt rundt.......til da, god helg alle sammen !

5 kommentarer:

Bente sa...

Riktig en 00 agent synes jeg T se ut som. Alltid spennende med London. Må kanskje få med meg min F på en slik tur. Gleder med til torsdag, vi sees.

Fru Tunheim sa...

Dette så jo riktig lekkert ut...

Jorunns hobbyblogg sa...

Heldige du som fikk en luftetur til London, London er aldri feil :-)
riktig god helg

Jorunn

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Hei! Det ser ut som om dere har kost dere, og bodde herskapelig! God helg! Klem Cathrine :-)

Kjersti sa...

Dette ser helt himmelsk ut! :D