13. september 2015

Velkommen ombord....

.... Seadream I.

Et elegant, lite cruise skip. Som det står skrevet i deres katalog, som for øvrig minner mer om ett lekkert, glanset interiørblad:

"Service is our passion"
With a mximum of 112 pampered guests served by an award winning crew of 95. It is all in the details, addressing you by name...osv.osv....

Slagordet deres:

"It's yachting, not cruising" - Enjoy the difference !


Rett ved sto dette enorme, eller skal jeg heller si, mer vanlige cruise skipet, som vel tar ett par tusen passasjerer:



På akterdekket ligger et lite basseng, samt boblekar, med veldig varmt vann oppi, omkranset av dekkstoler.

Da man entret dekk, ble man møtt av smilende servitører, som sto klare med fylte brett av stettglass med champagne oppi - man får luksus følelsen over seg med engang.


Lugaren vår, eller som det her kalles, stateroom nr. 316 -var vårt lille hjem en ukes tid.

Ved ankomst sto en champis til kjøling. Minibar med alt man ønsket at drikke, ble fylt opp hver morgen. Samt hver dag ble is bøtten fylt opp, ja med isbiter ! All drikke og all mat er inkl. i prisen.


It's all in the details:

 

Smugkikk på "Top of the Yacht Bar".


Da her jeg funnet favoritt solplassen min, og idet jeg slang meg nedpå, fikk jeg igjen servert champis !
 
 
 
Da er vi i gang - spente var vi - neste morgen skulle vi våkne opp utenfor øya Skopelos - med andre ord:

fortsettelse følger, johooooooo:





1 kommentar:

Jorunns hobbyblogg sa...

Kan bare si wow, for en båt og den soloplaten kledde deg😀

God tur videre
Jorunn