5. september 2015

Sjekket inn på....

.... Radisson Blu Park Hotel, Athens !

I fineste været ankom vi her i går. Rommet var helt greit (litt slitent i kantene) det som oppveiet var 8 etasje, eller rettere sagt 9 for oss nordmenn.

Her er bassenget og råeste utsikt over hele Athen !


Gikk derfor opp hit igjen til aperitivoen vår, for å se nydelig solnedgang. Tok faktisk en coctail, strawberry daiquri ! Det er mange år siden jeg har drukket en slik, veldig god, og smaken av sommer:


Litt disig i horisonten, pga varmen tenker jeg ! For på kvelden her er det vel 27 grader. Kjenner du igjen dette landemerket, tro?
 
Mest kjente sighten her i Athen, Acropolis ! Dit skal vi i morgen.


Håper å få sendt ett postkort i ny og ne.....til da, god helg alle fine !

5 kommentarer:

Bente sa...

Hyggelig å bli med på turen. Aldrig vært i Athen så jeg følger med. idag sjekker dere vel inn på Seadream. Ønsker dere begge en fortjent og deilig ferie.

Fru Tunheim sa...

Så fin og avslappende atmosfære og utsikten var jo upåklagelig... Spennende eventyr dere er ute på.

Jorunns hobbyblogg sa...

Så flott, har ikke vært i Hellas enda, men har det på lista.
Nyt turen din :)

Jorunn

Sylvia sa...

Herlighet Helen. Så fantastisk flott.
Har vært i Hellas en gang, men på Kreta og ikke i Athen. Men drømmer om det.......
Jeg regner med at dere får litt av en tur med opplevelser, med en så flott start. Nyt bursdagsgaven din.
Klem

Kjersti sa...

Litt av en utsikt til aperitivoen! Også så godt som det er med strawberry daiqiri, slurp....! Gleder meg til å lese reisebrev - enten du får sendt dem underveis eller etterpå! :)