19. september 2015

Rar innskytelse.....

... fikk jeg, mens jeg lå her og solte meg, med denne fine utsikten:


Som tidligere nevnt, når skipet var ankret opp, kunne man bestemte tider badet i havet, eller bruke Seadreams leketøyer - da ser det slik ut bakpå skipet:



Jeg turte ikke badet herfra syns liksom det blir vel dypt her, da jeg trives best når jeg kan kjenne bunnen under føttene, noe som begrenser badingen min endel....hehehe

MEN, jeg satt bakpå vannscooter da min kjære gjerne ville kjøre, syns faktisk det er veldig morsomt !

Denne dagen, lå jeg som sagt og solte meg på de lekre, store blå sengene, og leste i min ekstrem spennende bok. Mannen var litt rastløs, sier han går for å bade litt, ja gjør det du sier jeg, og fordyper meg i boken min.

Etter en liten stund fikk jeg innskytelse at jeg skulle reise meg opp, og se over rekka....og se denne tøffe karen på vannscooter, kjente umiddelbart igjen min kjære i farta:





Frem med kamera og knipse i vei ! Ikke ante han at jeg så på han engang !!

Veldig trygt, var og vite at den sorte gummibåten du ser i bildet her, følger med, og er i kontakt med personell på dekket som følger med på de som bader.


Ved to anledninger måtte de trå til, fikk jeg fortalt, de måtte hjelpe en amerikaner, som hadde fått beskjed om å holde seg innenfor tauet, pga strømninger, men neida han svømte i vei og greide slett ikke komme seg tilbake til skipet da han snudde !!

Men, det beste var han gjorde det samme neste dagen også ?! Hva er det med disse høylytte amerikaner'ne ? Eller som svensken sa, som fortalte oss det:

Jag tror han der amerikaneren måste mangle noget? Två dager på rad, er inte klokt !


1 kommentar:

Sylvia sa...

Er det en ung 30 åring du er gift med eller...!? ;) Han er veldig leken, mannen din, hi hi
Tenk å være så dum å gjøre samme tabben to dager på rad, den Amerikaneren. Godt det var folk der som passet på.
Jeg har en gang svømt for langt ut, i Frankrike, og ikke klart å kommet meg tilbake, pga strømningen. Pappa måtte svømme ut og hjelpe mag inn, men vi strevde begge to. Skikkelig skumle greier. Jeg har full respekt for vann, og føler meg aldri trygg i båt.
Her er det en sløv søndag i dag. To arbeidsdager etter en ferie, og jeg er helt gåen!!!! Slik skal det vel ikke være.
Lader opp med strikketøyet.
God søndag, Helen.
Klem til deg.