25. september 2015

Haloisen !

Jeg ynder å si:
- jeg treffer sjelden på kjentfolk når jeg er i Oslo, eller Tjøme, for den saks skyld faktisk i Norge.
Pleier å si at kjentfolk, treffer jeg på flyplasser i Europa eller på fly.

Igjen stemte dette utsagnet !! Utrolig men sant !! Bare hør her:

Sitter på Turkish airlines, fra Istanbul til Oslo. Lett fordypet i min veldig spennende Kepler bok, og min kjære med musikk på ørene. Da jeg plutselig hører en blid bergens stemme som sier:

Haloisen !

Noe veldig kjent med den stemmen der, og kikker rett opp i det blide ansiktet til Dag, fra Bergen såklart !!

Detter ut av meg:

Hva i all verden gjør du her ? (okey skjønner jo at han er på samme fly, men fra Istanbul?)

Joda, han hadde vært på jobb i Ankara !

Hva gir du meg?
Hva er oddsen for at vi skal treffes "up in the sky" !!
Vi måtte jo le høyt, dette var rett og slett hysterisk morsomt.

Hvem er så Dag?
Han og hans familie, er mine favoritt leietagere av Villa Helena, de elsker Italia, og har leid Villa'n, fem ganger tror vi, men i sommer var vi litt usikre...kunne det være seks ganger?

Så da stemmer mitt utsagn, jeg treffer oftest kjentfolk når jeg er på tur i verden......rare greier?

Sier da haloooisen til dere som kikker innom, og ønsker alle en riktig god helg !!

2 kommentarer:

Fru Tunheim sa...

Haloisen til dere også. Skikkelig tilfeldig at dere var på samme fly da... Jeg tenker ofte på alle de tusenvis av mennesker jeg møter og så skjelden noen jeg kjenner i forhold til mengden mennesker...rare greier.
Min femte jobbehelg på rad. Fri i morgen og jobb søndag, men nå får jeg snart tak i guleroten der fremme. 2 frihelger på rad i sikte!

God helg til dere.

Sylvia sa...

Næmmen, Halloisen Helen!
Det var da litt av et sammentreff.
Har hatt noen slike rare treff selv, og synes det er merkelige greier.
Og som posene som jeg og min venninne hadde med i går. Det kaller jeg også et sammentreff.
Her er det frihelg og kos!
Klem