1. september 2015

En ulykke kommer sjelden alene !

Dessverre, så sant som det er sagt !

Hadde jo helt glemt denne episoden, som skjedde hjemme i Norge rett før avreise.

Gudskjelov, var det ikke jeg som kjørte, ei heller satt jeg på passasjer sete, for her kom det faktisk små glass splintrer inn !

Se bare her:




Kan vel kalles skikkelig steinsprut ?

Men, det var det ikke...derimot er dette forårsaket av en trailer, som mistet en skvettlapp i 100 km i timen - og på den hang det noe jerngreier iflg min mann, som fikk sitt livs sjokk da denne smalt i ruten min !

Takk og lov at det ikke traff fører setet. Han måtte faktisk stopp innom første nødlomme, da det regnet forferdelig og regnet kom inn gjennom nederst her i ruten.

Men, dere kjenner jo mannen min! Han har selvsagt gaffa teip i bilen min !?!
Har din mann det også?

Ante ikke engang at jeg hadde det i bilen min....tror han elsker gaffa teip, retter sagt jeg vet han elsker gaffa teip, som dere her ser, kan brukes til så mangt !

Notat til meg selv:
- husk bestill ny bilrute !!

2 kommentarer:

Sylvia sa...

Jeg har nå gått glipp av hele tre innlegg her! Hvordan kan det gå an!??!
Du har iallefall opplevd mye i det siste, fra "steinsprut" på bilruten, som ikke var en stein......godt din kjære elsker gaffatape!!! Til bursdagsfeiring og flotte bursdagskort, til reising og Italiensk behjelpsomhet........
Synd med din PC som gikk istykker. Får du erstattet den, tro?
Her regner det hele uka.....alt er vått og kaldt. Godt jeg har strikketøy å varme meg på ;)
Klem

Ingvild B sa...

Scary!
Vi fikk en liten sten i ruta en gang
og det smalt som pistolskudd
Så jeg kan tenkte meg at dette hørtes ja!
(jeg tror jeg hadde kjørt av veien)
Godt at det gikk bra med MacGyver i bilen ;)