29. september 2015

A special occasion !

Kom i postkassen min her om dagen !

Se bare her:


Hva kommer så stort sett i postkassen din disse dager ?

Hos oss er det først og fremst reklame, så regninger og sist eventuelle moteblader eller interiørblader som jeg abonnerer på, så når det ramler inn bryllups invitasjon, er det stor stas !

Se bare hvor lekker denne er da !!
Kan innrømme jeg vet de har fått denne trykket i Italia, av alle steder, og bryllupet skal stå i Auckland, New Zealand.

Dette er altså vår kjæreste nabo her i Castello'n, australske Noel som skal gifte seg på nytt og med sin kjære Jane :)

Elsker dress koden !! Se nøye......


Dress: Cocktail / gorgeous ! Åja, dette ville passet meg - har kjolen klar alt.

MEN, etter veldig nøye diskusjoner og planlegging, måtte vi dessverre melde avbud....:((
Vi hadde håpet å få det til, hvis og omat min kjære skulle på jobbtur til Bangladesh på den tiden, så kunne vi flydd over til Singapore og derfra bort ..... men, ingen jobbtur på den tiden.

Uansett, må innrømme jeg blir smigret over å bli invitert, og er det noen jeg ønsker hell og lykke på veien så er det disse to fine menneskene her, som har funnet kjærligheten i voksen alder.

Til dere som ikke husker i farten hvem min kjære nabo er, så er det han som ha flotteste leiligheten her i Borgen, og den kan leies til din ferie her nede. Se bare her !

3 kommentarer:

Kjersti sa...

Å, tenk så stas det hadde vært å være i bryllup på New Zealand! Sukk... Når invitasjonen er så luksuriøs, er sikkert bryllupet en drøm. Men klart - det er utrolig lang (og dyr...) reise hvis man ikke kan kombinere den med jobb. Men å drømme litt om det er morsomt det også!

Fru Tunheim sa...

Så utrolig gøy det sikkert hadde vært, men det er jo veldig langt å dra. Og så skal man ha tid også. Man drar jo ikke så langt på en langweekend liksom. Det skjønner nok brudeparet også.

Sylvia sa...

Å, herlighet. Så morro det hadde vært!!!
Jeg var en gang i bryllupet til min fetter Jean Pierre i Paris. Det var morro. Helt annerledes enn her hjemme.
Og jeg dumpet rett i en vielse i en kirke i Roma, da jeg var der. Og så har jeg jo vært i bryllup i København.
Men det er jo noe med det å reise så langt, for å dra i bryllup. For dere, på den andre siden av jorden.
Du får heller pynte deg ekstra pent den dagen, og ha dem i tankene........ :)