3. august 2015

Min store, store DAG !

Ja, da ble det mandag 3 august ! 

Min bursdag - 

og idag fyller jeg hele 50 år !!! 

Sto opp til dette fine været, eller som jeg pleier å si: jeg har alltid fint vær på bursdagen min:



Gaven fra min kjære: Cruise med Seadream - eller som de kaller det, yachting - blir moro, men det er først i september....


Så aller først, bærer det avgårde til Borgo dei Conti Resort, hvor første døgnet - som fylt 50-åring - skal oppleves, og ja, kamera er med......nettsiden deres her ! Hvis du ser på siden, skal vi spise lunsj først på den fine terrassen deres, før vi tar inn på suiten jeg har bestilt ! johooooo gleder meg !

10 kommentarer:

Kjersti sa...

En god ting kan ikke sies for ofte, så gratulerer med dagen igjen, kjære deg! For et sted dere skal feire dagen på, det ser jo helt fantastisk ut der!!! Der bør det være mulighet for å få både kake og sjokolade - eventuelt i kombinasjon; ja, sjokoladekake!

Uansett om det blir det eller ei ønsker jeg dere et deilig opphold der, gleder meg til rapport og bilder. Klem! :)

Sylvia sa...

Gratulerer så mye med dagen i dag, kjære Helen!!!!
Og for en flott gave du har fått av din mann.
Jeg ønsker meg også reiser og opplevelser enn feks et smykke, så det har jeg sagt ifra om. Og dermed bestilte Mannen en tur til oss i går. Det blir nermere 50 års dagen min, i september.
Så det ser visst ut til at vi, spreke 50 åringene skal farte litt rundt i September.
Ha en kjempefin dag, med bobler og sjokoladekake, for det vet jeg at du liker.
Bursdagsklem fra meg.

Monica Gullesen Hansen sa...

Gratulerer med dagen og kos dokker max både nu og i september.

Fru Tunheim sa...

Hipp hipp hurra for deg..fine fine Helen. Gratulerer med dagen og håper den blir fin og uforglemmelig på alle måter. Jeg gleder meg allerede til å bli med dere på cruise.

Heidi sa...

Gratulerer så mye med dagen din Helen! Håper du har kost deg masse. Cruise er en grei gave! ;)

Jorunns hobbyblogg sa...

Gratulerer så mye, for en spesiell og flott feiring og gave, den har du helt sikkert fortjent!

Kos deg og nyt, det går helt fint å være 50 også :)
Gleder meg til bilder
Jorunn

Anonym sa...

HAPPY BIRTHDAY!!!!!!!!!
Have a wonderful day!!!

Hobbybruket sa...

Gratulerer så mye med 50 årsdagen. Håper du hadde en fantastisk dag og feiring. Gleder meg til å se bilder. 🎉🎁🎈

Anonym sa...

Congratulations!

Elena

Vivian Rivenes sa...

Gratulerer så mye med dagen!