30. august 2015

Bursdagsfest med familien min !

Denne fine lille gjengen her, er min nærmeste familie, og nå var det lenge siden vi hadde møttes alle sammen: (ser du hva jeg holder i hendene? Seigmenn, som også fyller 50 år)


Litt overrasket her, ja.....

 
 
Fordi jeg hadde fått verdens fineste, hjemmelaget bursdagskort ! Var nesten som ett lite ukeblad:


Min svigerinne til venstre her, som har ærend for dette kortet, og alle var så spent på hva jeg syntes:

 

Uten tvil, kreativt ! Se bare her:



Jeg lo godt ! Dette er uten tvil det fineste bursdagskortet jeg har fått i hele mitt femti år lange liv:
 


Og takk til tantebarn, som også hadde laget hvert sitt kort til meg, flinke jenter !


Til info, kortet er laget via en app, og ser du nøye etter, så er det samme bildet som settes inn i forskjellige "bilder" så legger man tekst til ! Men, i farten husker jeg jo ikke hva denne appen heter.....
 
Tusen takk til Eva, så flink du er !!

2 kommentarer:

Jorunns hobbyblogg sa...

Så koselig både kort og selskapet
og sist men ikke minst så flott kjole du har, hærlige farger!

Jorunn

Anonym sa...

I was also very impressed with the beautiful birthday card that Eva had made for you! It was so lovely that we could all meet for your (belated) 50th birthday...and what a wonderful day we had!!!