9. juli 2015

Venninnen min på besøk !

Med sin fine familie. På tide å vise barna hvor mamma drar på besøk, når hun skal til Helen i Italia ! De har hørt så mye om denne borgen, så dette var veldig spennende å komme til:


Som tidligere nevnt, hadde jeg fått leid til dem, huset til min nabo, Noel. Plassen falt helt i smak !


Perfekt sommervær for tiden, har helt ærlig vært det nå i flere uker, så da MÅ det bli båttur med Hvasser snekka til min kjære, og han er jo ikke vond å be, elsker jo denne lille båten sin:


Klart man bader på sin ferie her nede, i Lago De Bolsena innsjøen, som er ett krater etter et vulkan utbrudd, millioner av år siden. Så da min kjære forteller denne historien til barna, ble minstejente litt bekymret - hva skulle vi gjøre hvis ett nytt vilkan utbrudd kom til å skje ?
(Notat til min kjære husk: ikke skrem barna)


Spise er selvsagt en viktig oppgave, og laaaange lunsjer med deilig rosevin til, passer oss perfekt;


Min lille venninne på 6 år, som storkoste seg på denne stranden, Riva Verde:


Ingen fullkommen sommerferie, uten is hver dag, og til og med flere ganger om dagen:


Mannen hennes må jo smake på Italias mest kjente dessert, tiramisu:


Med andre ord, vi har storkost oss alle 6 ! De kom ned også av en annen grunn....som jeg forteller om neste gang :)

1 kommentar:

Fru Tunheim sa...

Så gøy dette ser ut, Helen. Håper dere får mange flotte dager sammen.