3. juli 2015

En hyggelig overraskelse...

.... var det å finne disse 2 bøkene, lagt igjen på Villa'n etter min bloggvenninnes avreise, forrige lørdag tusen takk Bente og Elin:


Ny fredag ! Tro hvor ble uken av..??..syns jeg nettopp skrev om mine fredags rutiner her på bloggen....så da vet du hva jeg har gjort idag !

Min kjære er på båttur med gjester fra Villa'n vår, mens jeg nå har fått unna litt husarbeid og besvart endel mail henvendelser, det er såååå varmt ute, denne står nesten litt i skyggen nå med sine 34 grader:


At jeg avventer litt, før jeg tar enn tur på tak terrassen, hvor jeg kanskje fortsetter å strikke litt videre på mitt rosa prosjekt:


Der oppe har vi gudskjelov noe skygge ! Litt luksus å kunne "klage" over at det er såååå varmt...he he

Ønsker alle en god fredag og en god helg/ferie :) 

Har du startet din ferie ennå, tro....?

5 kommentarer:

Fru Tunheim sa...

Jepp, jeg er ferdig med min ferie...men jeg har fått en uke sykemelding fra legen så jeg er fortsatt hjemme. Sånn sett blei ferien lenger enn den skulle. Jeg har gått hele ferien min i tre uker med forkjølelse, hoste og en vond hals som ikke vil slippe taket. Skikkelig frustrerende og ubehagelig, men snart må det vel gi seg håper jeg.

Uansett, mye sol har vi hatt i ferien, men også mye vind. Litt flere grader hadde gjort seg...du kan jo sende noen nordover.

God helg, Helen.

Sylvia sa...

Da har du fått den ordentlige sommeren, Helen. det SKAL være så varmt!!! Og jeg elsker varme!
Her har vi også hatt noen herlige dager i det siste. Jeg bare nyyyyter det. Og så har jeg vært så heldig å hatt noen fridager innimellom, så jeg har blitt brun, spist reker og loff, spist is, og tilogmed sittet litt i skyggen.
Men jeg hører det er ganske varmt " sydover", så litt vind, som vi har hatt innimellom, hadde jo passet godt hos deg.
Lekkert det rosa du strikker på. Litt strikking hver dag, så blir det til slutt ferdig, vet du ;)
Jeg gikk helt tom etter min venninne gikk bort, og har ikke orket å strikke annet enn...ja, sokker. Ankelsokkene mine har blitt så populære, så nå vil alle ha. Ja, mulig jeg har skapt en sommerslager, he he
I morgen har jeg tatt meg ekstra fri, og da går turen til Hovedstaden, sammen med en venninne. Gjett om vi skal kose oss!!! Det blir som en liten miniferie, det.
Nyt dagene i skyggen, og en riktig God Helg Helen.
Klem

Elisabeth sa...

Deilig å lese om dine varme sommerdager, Helen. Og så nydelig farge på det rosa strikketøyet ditt. Det tenker jeg kler deg flott.

Er i gang med bomull strikking selv. Sommertopp. Sjelden jeg strikker i bomull. Blir med på ferieturen i morra. I dag blir det pakking av koffert. Og jeg som haaaaater pakking ;)

Fortsatt god Sommer, kjære du.

Bente sa...

Ukene flyr iveg Helen. Føler det allerede er en stund siden vi var på villa'n. E og G m/gutta er jo fortsatt i Italia og de har det varmt forstår jeg. I skrivende stund er det varm har over 24 grader og tordenværluft. Nyter den varmen jeg.

Kos deg med bøkene.

Heidi sa...

Vi har hatt noen fine og varme dager her også nå. Mannen og jeg har akkurat kommet inn fra terrassen. Men nå har vi lagt unna stolputer i påvente av meldt uvær. Så får vi se da, hvor ille det blir... Satser på at det blir kortvarig! ;)