7. juli 2015

Bedt bort til frokost !!

Er ikke vanlig kost....eneste gangen jeg har vært bedt bort til frokost, er 17-mai frokost ! Noe som er mange år siden nå.

Vi var bedt bort til Casa Remi Bed and Breakfast - nettsiden her, og de fine gutta som driver dette stedet. Har vist dere herfra før, men gjør det igjen. De har så fin stil syns jeg, sånn country- style med en italiensk tvist;


Vi har faktisk hatt en åpen invitasjon hit en stund - da de har en flott frokost bufeet til sine gjester som bor her. Igår via instagram (du finner dem under: casaremi) var det lagt ut et bildet, som viste rabarbra marmelade - in the making !

Ja, jeg innrømmer det så gjerne, jeg er lett å frist...eller som Oscar Wilde skal ha sagt:

Jeg kan motstå alt, unntatt fristelser ! 

Tenker den stemmer på meg....fikk jo lyst til å smake på denne marmeladen da, og brått fikk jeg lyst på frokost !

Sendte sms: Greit vi kommer imorgen? 



JA !

Derfor var vi her idag morges...(tror min kjære prøver å holde inn magen her..??):


Satte oss på denne nydelige terrassen, med vakker utsikt utover olivenlunder, og druer i lange baner. En fredfylt oase:



Det var flere fristelser, enn marmeladen altså....ser du hva Remi her gjør klart? :


Gulrotmuffins !!

Ja, med digg ostekrem på toppen, jeg la bånd  på meg og spiste kun en....skulle gjerne tatt med ett par i vesken min, men det hadde blitt så mye søl vettu :O)



Disse gutta har travle dager, og vi ville så gjerne se dem - og slå av en liten prat, noe vi herved fikk gjort - og dro mette i magen hjem igjen ! Moro å bli invitert bort til frokost - me like :))

Tusen takk for oss !

3 kommentarer:

Sylvia sa...

Så spennende!
Ja, jeg husker disse gutta her, for vi har vært med deg hjem til disse karene før, i et annet innlegg.
Men var dette en privat invitt, eller driver de en liten cafe???
Det ser nemlig slik ut med flere bord, både på terrassen og nede på bakken.
Smakte marmeladen?
Anne, min venninne som nettopp gikk bort, hadde alltid med hjemmelaget appelsinmarmelade med Chili, når vi dro på tur. Den var i mine yndlingsfarger, sterk orange med røde prikker. Du skjønner vel at den ble min favoritt! Hun hadde med en til, men nå husker jeg altså ikke hva det var, for denne var SÅ god!!!
I morgen skal jeg på tur igjen :) Min mann, som altså har fri 3 dager sammen med meg i sommer, har bedt meg med på tur. Slike turer hadde vi til dette stedet da ungene var små, og vi dro alene på Kjærestetur. Ja, for å ha litt alenetid. Følg med, så skal du se hvor dette er.
Ha en herlig uke!
Klem

Hobbybruket sa...

Mmm... ja her kunne jeg også godt tenke meg å spise frokost. Utrolig koselig sted med mange fristelser. :)

Ha en fortsatt fin uke!

Kjersti sa...

Å, så fantastisk det ser ut der! Får lyst til å reise dit og bare la meg skjemme bort... Også må jeg jo tenke på frisøren jeg var hos som kjenner dem! :)