31. juli 2015

31 juli er min bryllupsdag !

Kom over dette bildet her, hvor vi skal skjære i kaken ...... og det er nøyaktig 16 år siden !


Ser du vi er på en båt ? 

Nærmere bestemt båten Grace, som av og til kan sees på Aker Brygge. 

Vi hadde ett lite formiddags bryllup, men likevel ønsket jeg gutta i mørk dress og selv ville jeg ha lang kjole på meg, og denne båten passet til slike antrekk. 

Vi ønsket også ett lite og intimt bryllup, og båten tar kun 24 gjester, så da begrenser det seg naturlig. Noe som passet oss perfekt, som dere vel vet nå - min kjære er jo en båtglad kar, så kombo med båt og fin nok båt til meg og være elegant kledd på, da slo vi to fluer i ett smekk...!

Åhhhh, når jeg ser dette bildet, ser jeg jo at 16 år har passert, og mange kiloer har lagt seg på oss siden den gang...jaja.....vi lever og koser oss :)


9 kommentarer:

Sylvia sa...

Gratulerer begge to.
For et flott og elegant par dere var. Det er dere jo fremdeles, bare i en eldre utgave.
Vi har også 16 års bryllupsdag snart....nermere bestemt om 19 dager. Men det husker jeg aldri.......he he Mannen må minne meg på det hvert år. Og jeg kan ikke forstå hvorfor han kommer hjem med blomster.
Vi giftet oss hos byfogden, og hadde et lite selskap hjemme, med venner. Maten laget vi selv, og jeg bakte bryllupskaken, med marsipanroser og sølvkuler. Så pyntet jeg med eføy på bordene, husker jeg.
Ha en fin dag. Regner med dere skal ut å spise, og ivertfall ha bobler til.
God helg.
Klemmer

vimza sa...

Gratulere så mye med bryllupsdagen. Kjære Helen du ser jo helt lik ut du, like vakker, og ung og sprudlende som 16 år siden.
Å for et flott bryllup dette måtte være.
Vi giftet oss hos byfogden og hadde få gjester.
Den beste dagen:)
i dag skåler jeg for dere.

Coach og mindfulness instruktør Bente sa...

Hjertelig til lykke med bryllupsdagen.
Sønnen min giftet seg med sin kone på en gammel veteranbåt for snart ett år siden, med familie og venner tilstede - helt fantastisk <3 <3
Ha en vakker sommerkveld

Fru Tunheim sa...

Hjelpes Helen, dere er jo like flotte enda,16 år etter. Gratulerer med bryllupsdagen.
Og jammen skal vi ikke kose oss. Dess eldre man blir dess mer skjønner man at livet er sart og så verdifullt at vi må ta godt vare på hver eneste dag.

God fredagskveld.

Monica Gullesen Hansen sa...

Gratulerer så masse med dagen begge to.

Ingvild B sa...

Så flott et par ♥
Og du har jo ikke forandret deg stort må jeg si =)

Heidi sa...

Du var flott da og er flott nå! Gratulerer med 16 år, vel gjennomført! :)

Jorunns hobbyblogg sa...

Gratulerer så mye, så flotte dere er!!
Koselig bilde
Lykke til med de neste 16 og enda flere
Jorunn

Anonym sa...

I remember your wedding day so well...you were lucky with the weather, a perfect summer day with blue sky and sun and a soft breeze from the sea...can hardly believe that it is 16 years ago!!! Happy Anniversary!