2. juni 2015

Zebra style!

Ja, jeg har lenge hatt dilla på dyreprint ! Sebra striper, som går i sort og hvitt, er en av de jeg liker veldig godt.

Da jeg var i England i mars, kjøpte jeg med meg ett nytt par sandaler, når man har så lang sommer som vi har i Italia, går jeg stort sett i sandaler, så det sier seg selv - at man med god samvittighet kan ha flere par, hurra:


I forrige uke ble disse innviet !

Dessverre er toppen som matcher til, for varm denne uken, da jeg må bruke kort ermet, brått blitt sååå varmt her, med 26-27 grader midt på dagen....puuuh....kom litt brått på denne utrolige sommer varmen, tro om den har kommet for å bli resten av sommeren....?

PSjeg må få takke dere søte, som tilbyr hjelp, med Paris garnet mitt, setter veldig stor pris på det, tusen takk - men, jeg ringte min garndame på Tjøme, og hun legger av ett nøste i riktig farge kode til meg, lenge til det blir hentet, men pyttsann....kan vel få brukt den toppen sensommer ?

5 kommentarer:

Fru Tunheim sa...

Heldige deg som kan gå i sandaler. Her er det gortex som gjelder...

Kjersti sa...

Lekre sandaler! Jeg sier som fru Tunheim: heldige deg! Jeg skal straks ut på tur (pause i eksamens-arbeidet) og satser på ullundertøy, regntøy, goretex - og regner (he he, utilsiktet ordspill der....!) allikevel med å bli våt...! Men bare kos deg i sola, du! ;)

Jorunns hobbyblogg sa...

Fine skandaler, skulle gjerne hatt litt av den varmen ......
Skandalene er ikke tatt frem enda her

Kom over en spennende nettside, har du sett denne?

http://www.elizabethminchilliinrome.com

Kos deg i varmen ( ikke misunnelig i det hele tatt )
Jorunn

Monica Gullesen Hansen sa...

Så lekkert med zebra striper!
Kan godt drikke Irish da :)
Ha en flott dag videre.

Sylvia sa...

Lekre sandaler du har Helen. matcher vesken din.
Jeg er blitt potte tett forkjøla, og det pga det kalde været vi har her nå. Fryktelig irriterende.
Bare nyyyyt sommervarmen din, du ;)
Klem