1. juni 2015

...over the rainbow.....

 ...husker dere den sangen? Kan høre den igjen her!

Kvelden vi ankom Bolsena, kom det også litt regn, men etterhvert lysnet det så fint til, og det ante meg at en regnbue kanskje var å se, og det stemte...bare man så riktig vei.

Min kjære kikker ut, ser kun til høyre og sier her er det bare trolsk lys, og inn i stuen igjen han kommer....jeg kan ikke skjønne hva han mener......?:


Løper opp til 2 etasje hvor vi også har en liten balkong, kikker igjen ut, og der er fremdeles regnbuen....:


Man må bare se RIKTIG vei - og i dette tilfelle se til venstre - ikke til høyre....måtte le av min kjære, typisk mannfolk?



Vel overstått, hektisk, helg her, med et veldig forsinket julebord (bedre sent enn aldri) - med min kjæres firma. Brått var det sommervær her, med sine 27 grader igår, og det overrasket oss alle, har liksom ikke fått blitt vant med varmen ennå.

I skrivende stund har alle dratt idag morges, og jeg skal igjen ned til Bolsena, ja julebordet var da på vår Villa - plass til alle der ser du, og der er det fint nå, så ett lite hage innlegg må nok komme...til da, ønsker alle en flott start på juni måned !!

6 kommentarer:

Fru Tunheim sa...

Det så nesten litt magisk ut både det trollske lyset og regnbuene. Varme høres herlig ut! Mine døtre og jeg skal på en liten reise på onsdag og vi håper på sommervarme.

Monica Gullesen Hansen sa...

Å så vakkert! Regnbuen er bare magisk.

Du snakker om gult, jeg har bestilling på en kjole til ei dame på 50,
den er satt sammen av hekla ruter og der er det knallgul som er hovedfargen :o)

Kos dokker, vi krysser fingra for at vi også får opphold og mere enn 10 grader :)

Heidi sa...

Julebord?? Jaja, aldri for seint (evt. for tidlig) for et hyggelig lag!

Flotte regnbuer! :-)

Elisabeth sa...

Den utsikten fra Ørneredet er bare flott! Og med den formidable regnbuen er det nok et fantastisk syn. WoW!

Bente sa...

Jeg lurer bestandig hva som er i enden av regnbuen. Finnes det en skatt. Her må skatten være vakre Bolsena.
Om to uker idag flyr vi til Italia.
Denne uken blir det litt selskapligheter vettu. Fredag kommer noen venninner og kollegaer. F med svigersønn lager mat og E serverer.

Gleder meg sååå mye til å komme til varme nå. Vi blåser nesten bort på toppen her hos oss. Og i morgen er det meldt regn igjen. Så lei det.

Anonym sa...

Clever you taking such beautiful pictures!!! Reminds me of the famous song: "Somewhere Over the Rainbow".