23. juni 2015

Hyggelig med ros !

Fant denne utrolig fine meldingen til meg, via Facebook siden til Villa'n vår, fra Alta-gjengen jeg nevnte ... de som kom med capser på hodet, påskrevet Villa Helena 2015, reiseleder og resten var rævedilter.. ! (ja, jeg lo høyt da jeg så dette)

Veldig hyggelige folk, som jeg tok med på en liten sightseeing her i Castello'n. Viste de innom delikatesse butikken - hvor de fikk smake på den ene salamie pølsen etter den andre, før de endte opp på vin smaking, som jeg hadde bestilt for dem her i Borgen.

Her deres tilbakemelding:

På vegne av reisefølge fra Alta og Bergen vil jeg takk Villa Helena for en fantastisk uke, en fantastisk villa i "Toppdivisjonen". Vi har stortrivdes, på Villaen og i vakre Italia. En av grunnene til at oppholdet der ble fantastisk vil vi takke Helen og Terje for. Helen er en fantastisk Italia ambassadør, skulle nesten tro at hun var fra Italia. 
Masse gode tips om utflukter, gode restauranter, matanbefalinger osv. Dette er to topp trivelige mennesker som vi satte stor pris på. Så til dere som vurderer og leie villaen. " Gjør det" dere vil ikke angre.

Må si jeg ble nesten litt rørt, jeg...da jeg leste dette her ! Tenk så hyggelig å ta seg tid til å sette seg ned, og faktisk skrive dette !

Ros og pene ord, er jo som "vitaminer" til oss mennesker, og denne tilbakemeldingen her "made my day!



Bildet viser blåtimen over Villa Helena, og vi er så fornøyde med å kunne se byen Montefiascone i det fjerne etter at skogen ble kuttet ! 

Nye gjester på Villa'n, faktisk min bloggvenninne Bente med familie, hun står bak bloggen Gelleins galleri, som du kan se her !

4 kommentarer:

Sylvia sa...

Så utrulig hyggelig da!
Men veldig bra at folk gir ros, og ikke bare ris. For de er flinke til å klage, hvis de ikke er fornøyde med noe, og så glemmer man ofte det som er bra. Så håper jeg mange leser dette, og får lyst til å ha sin ferie på Villa Helena.
Et nydelig stemningsbilde du har tatt her.

Fru Tunheim sa...

Så gøy med så flott tilbakemelding og omtale. Jeg er ganske sikker på at det er vel fortjent og mere til....

med vennlig hilsen....Elin sa...

Velfortjent,- kan jeg si her jeg ligger i midt værelse på villa Helena en tidlig onsdags morgen. Både dere og villaen er unike!

Elisabeth sa...

God morgen, kjære Helen.
At dette er vel fortjent er jeg sikker på. Uten at jeg har vært i Villa Helena før.
Villa´n er jo en perle, slik det ser ut på bilder. Og du er jo en perle du også, i din imøtekommenhet og nydelig væremåte.

En gang, Helen, er det vår tur til å leie Villa´n En gang….