18. juni 2015

Hva skjer'a....?

Jeg er ikke veldig bevandret i Facebook sin verden, og er selv ikke på FB. Har derimot laget en side, for vår eiendom, som jeg kaller: Villa Helena i Italia. Kikk gjerne innom :)

Den ble laget etter tips fra min stedatter, som mente det ville være en fin måte for gjester, som har feriert her, ogkunne henvise til siden, altså bli brukt som jungeltelegraf, samt at jeg legger ut informasjon og tips til folk som skal på ferie her.




Igår la jeg ut en ny post, med bildet du ser under her. Det viser hva vi kjøpte i 2005, og henviser da videre til bloggen som forteller i korte drag, prosessen videre med byggingen.

Jeg pleier på slike poster å kanskje ha ca. 5-25 liker, også står det at kanskje 100-500 personer nådd. Dette er det normale...igår kveld da jeg skulle ta en kikk, etter ca. 4 timer siden det ble lagt ut, var det disse tallene som lyste mot meg, 44 liker og 5.440 personer nådd:



Hva i all verden hadde skjedd?

Ikke vet jeg, men snakk om å spre seg som ild i tørt gress....hyggelige kommentar kom, og til og med forespørsel om leie !



Moro det altså, men også litt skummelt hvordan det rett og slett "tar helt av" !??!

I skrivende stund er jeg oppi 8.472 personer nådd, 54 liker og innlegg i bloggen har blitt lest igår av 998 personer, og hittil idag av 190 (alle via FB) !!

Med andre ord, ny rekord, og jeg sitter her litt sjokka og målløs.

Vil du se innlegg fra Villa Helenas blogg, trykk her

5 kommentarer:

Bente sa...

Helt fantastisk Helen. Dere får fin reklame. Jeg er selv ikke på FB med F er og han følger med og deler linkene dine med sine venner.
Jeg skjønner meg ikke på FB og vet heller ikke om jeg ønsker det. Jeg klarer med med bloggingen og instagram. Du vet jeg Liker å være anonym jeg.
Snart sees vi kjøre du, kan nesten ikke vente til er er på villa'n!

Fru Tunheim sa...

Så gøy da...og stedet virker jo bare helt nydelig. Det er jo slik på Facebook st om jeg klikker på Liker kan mine venner se at jeg liker dette og klikker de også Liker kan deres venner se det...og sånn sprer det gode livet i Italia på Villa Helena seg vet du..

Anonym sa...

That is fantastic!!!!

Jorunns hobbyblogg sa...

Ja, man skal ikke undervurdere kraften av sosiale medier, spennende om det fortsetter, lukke til :)
Jorunn

fruentimmeret sa...

Fantastisk, så moro! Du er flink til å markedsføre, Helen!