13. juni 2015

Følg den gule capsen !

Årets første gjester, ankom Villa Helena idag !

Det er en flott vennegjeng på 6 - og de kom fra +9 grader i Alta, så varmen her nede var veldig etterlengtet kan man si !

Da de kom ut av bilen de kjørte, ja....jeg holdt på å le meg ihjel da jeg så disse capsene:


Pga personvern osv...har jeg kuttet bort ansiktene, uansett det er capsene her jeg skal ha frem !

Regner med du ser på den gule står det:
Villa Helena 2015 Reiseleder,
og de hvite som alle andre hadde står det:
Villa Helena 2015 rævedilter.

Jepp, jeg digger nordlendinger ! De har utvilsom humor og selvironi !  Hysterisk morsomt !

Så denne gjengen har jeg tilbudt en liten omvisning av Castello'n - og de takket ja !

Tror jammen meg jeg liker å være litt guide selv, også....?!?!

5 kommentarer:

Monica Gullesen Hansen sa...

Haha, ja må jo bare le, vi nordlenninger har humor,
det skal være sikkert.
Dem får nok et stråandes opphold hos dere.

Fru Tunheim sa...

Folk fra nord har humøret og ironien på plass...ha,ha. De får det nok helt fantastisk.

Kjersti sa...

Da må jo du også ha på deg caps! Gul!!! ;D

Helen sa...

Du sier noe KJersti...!
Men, tenkte jeg tropper opp i gule joggeskO+
Det gjør vel samme nytten....?

Anonym sa...

I'm sure they will all have a wonderful time at Villa Helena!
I don't know what the word "raevedilter" means...but I'm sure it is something funny!!!