28. juni 2015

Fine dager i Bolsena !

Med besøk av denne fine familien her:


Bente, min bloggvenninne hadde leid Villa Helena til markering av sin 60 års dag, sammen med nærmeste familie.

Som blant annet er disse to fine søstrene her. Her på aperitiff = prosecco på vår tak terrasse i Bolsena, Elin til venstre, har vært her før, men første gang for Guro sin del:


Før vi gikk til Trattoria del Moro, til middag:


Hvor nydelig solnedgang ble sett på, mens deilig mat og drikke ble fortært:


Dagen etterpå ble det båttur med hele gjengen:


Mens, Bente og jeg kjørte bort til målet vårt for denne dagen (greit i tilfelle noen skjedde med båten på sin jomfrutur i år, laderen virker fremdeles ikke, så her veksles det mellom to batterier, som stadig blir ladet opp)


Vi tenkte at Riva Verde er ett perfekt utflukt sted, når man også har med barn. Her er det så fint, og behagelig å være:


Takk Bente for alle hyggelig stunder vi hadde - og veldig moro å få hilst på resten av gjengen, som alle er Italia-frelste ! Det liker vi vet du :)

1 kommentar:

med vennlig hilsen....Elin sa...

.....og for en flott uke vi hadde. Føles veldig lenge siden nå, -nesten sånn at jeg må ta en tur igjen. Takk for en deilig båttur, hyggelig aperitiff på terassen, gode middager og besøk i falkereiret og ikke minst visning hos 'naboen'. Minner jeg kan varme meg på i årevis. Takk til dere begge to:-)
Ps; bilder kommer etterhvert, lagt inn på pc nå, men har 2500 som skal sorteres så en liten tålmodighetsprøve.