20. juni 2015

Balkong kassene mine !

Etter å kommet seg i orden her i hjemmet vårt, i Bolsena, var det på tide å få i stand blomsterkassene mine. Nå skal jeg jo bo her en stund, så da kan disse vannes og stelles med.

Avgårde det bar her om dagen til gartneriet, hvor disse fine ble med meg denne gangen:


Denne fine lille balkongen går ut fra vår 2 etasje, fra soverommet/kontoret til min kjære, og har flott utsikt utover Lago De Bolsena samt hele byen:


Da var kassene her ryddet for fjorårets gamle blomster, som var visne:


Begynner å se bra ut dette her:


Da drømmer jeg om at dette skal ende opp og kaskader av blomster, som henger langt nedover ! Har sommeren å følge med, og vanner de nå hver kveld:


Morsomt å blande litt farger, ser at det gjør mange her nede, noe jeg ellers ikke ville ha gjort. Typisk meg, ville vært og kjøpt alle i en farge, godt en kan gjøre endringer i sitt ellers faste "væremønster"!

6 kommentarer:

Monica Gullesen Hansen sa...

Se der ja, der er det flotte farger hos deg også.
Bare å blande, i naturen ser alt fint ut.
vi kan grine på nesen av forskjellige kombinasjoner,
men om vi ser dem i et blomsterbed eller viltvoksende er det bare pent.
Kjekt å ha med seg sånn ellers også.
Kos deg med blomsterkassene dine.

Anonym sa...

What a beautiful view from your balcony, and the flowers are so lovely!!!

Heidi sa...

Det kommer sikkert til å bugne med blomster! Gleder meg til å se bilder seinere! :)

Fru Tunheim sa...

Det blei veldig pent og jeg liker når det er litt sjateringer i fargene jeg. I alle fall om de holder seg til samme paletten. Det blir nok bra utover sommeren, men de trenger gjødsel også, ikke bare vann...

Jorunns hobbyblogg sa...

Tenker det bugner her om noen uke, du får følge på med flere bilder
Ha en fin uke
Jorunn

Hobbybruket sa...

De kassene kommer til å bli utrolig flotte om ikke lenge. Nydelige farger i kombinasjon. Gleder meg til å se flere bilder etter vært.

Ha en riktig fin uke. :)