19. mai 2015

YELLOW it is !

Her om dagen, hadde vi fineste været på Tjøme, så det var bare å sette seg ut i solen, med mitt nye gule strikketøy, oppskrift funnet på nettsiden til Garnstudio, bomulls garn Paris og pinne nr. 5:




Kjøpte meg også en sommerparfyme her om dagen, og den var også ehh....gul:



Moro å strikke med pinner nr. 5 igjen, det vokser jo så fort, og denne er virkelig morsom å strikke med dette artige mønsteret nederst. Så håper jeg bare den ikke blir for varm å bruke, under italienske sommer dager...?

4 kommentarer:

Sylvia sa...

Heisann Helen
Nå var det lenge siden altså. Har ikke hatt Wifi i Spania, kun på en cafe i ny og ne, og da blogget jeg eller sendte SNAP til folk her hjemme.
Jeg tenkte mye på deg da jeg så alle blomstene i Spania....selv om du bor i Italia, så er det litt likt. Som du sier, så er jo blomstringen godt igang i de sydligere strøk.
Så lekkert i gult da. Jjeg liker også gult. Og kjøpte faktisk med meg en lekker gul silkekjole hjem. Mot brun hud er den en hit, og med et champagneglass i hånden ( må være forsiktig med rødvin når jeg har på den hi hi) så blir det rene coctailkjolen :)
Nå er jeg full av krutt og energi, så her går vaskekosten, støvfilla og vaskemaskinen i en rasende fart. Nesten så jeg begynner å male veggene her også, hi hi....men det er vel å ta for mye i akurat nå. I morgen venter jobb og hverdag igjen, så jeg får spare litt til da.
Kos deg masse på Tjøme. Klem

Anonym sa...

Love the colour of your new knitting project...will be lovely to wear in the summer!

Jorunns hobbyblogg sa...

Nydelig, minner meg om at det er lenge siden jeg har strikket noe :)

........men jeg har nok et par ufoer liggende
Jorunn

Elisabeth sa...

Se der ja, der kom oppskriften på sommertoppen også. Du er så flittig med både strikking og blogging, Helen!