25. mai 2015

Utflukt med tante barn !

Det måtte jeg rekke, før avreise tilbake til Italia !

I disse dager, er barn så opptatte, med mange aktiviteter - så det det er ikke lett å finne en dag, vi alle tre skulle få til, men lørdag - DET ble dagen !

Først skulle vi på kino:


Vi var på en tidlig forestilling, så etterpå skulle vi gå en liten tur. Flotteste været var det i Oslo denne lørdagen, så vi gikk fra Sandvika storsenter til Blommenholm Båthavn, hvor vi skulle hilse på onkel, altså min kjære.


Obligatorisk, bilder må tas ! De vokser så fort om dagen, og fordi bestemor bor i England, liker jeg og sende bilder over til henne, også ser hun hva vi gjør:


Men, da måtte det også bli tatt bildet av tante, okey - der måtte jeg gi meg, så da ganske normal ut:


Takk småjenter, for en veldig hyggelig lørdag vi hadde sammen !

2 kommentarer:

Simple Home sa...

Beautiful photos Helen!!

Ingvild Benedicte sa...

Så vakre jenter - alle tre!