28. mai 2015

Flight nr. 12 i år !

Vi tok inn på hotell, igjen på Gardermoen, Radisson blue mandag !

Fikk (igjen) oppgradering (takket være mannens kort, noe skal enn ha igjen for att mannen reiser masse) til junior suite, me like very much !

Digg med stor plass, i tillegg egen stue-del.


Vi tok middag på hotellets restaurant, og vet du hva? Jeg fikk så lyst på en skikkelig burger, med pommes frites, det er lenge siden jeg hadde spist og det smakte utrolig godt:


Tirsdag morgen bar det avgårde med SAS, forlot regnværet på Gardermoen:


Mellomlanding i København, regner med du kjenner igjen denne berømte broen:


Før vi igjen var oppi luften med retning til Roma:



6 kommentarer:

Fru Tunheim sa...

Det blir mye reising med to hjemland og er heldig når du ikke har en jobb som binder deg til det ene landet. Håper dette får fine dager i Italia. Dere går i alle fall ikke glipp av noe her, for det er bare surt og kaldt. Nyt varmen og solen i fulle drag og god helg!

Kjersti sa...

Og jeg har jo sett at du nå er trygt på plass ved cappucino-koppen under varmende sol! :)

Monica Gullesen Hansen sa...

Ååå DET hadde gjort seg! Holder på å bli sprø av alt regnet!
Men godt man kan kose seg med valper og garn inne.

Skjønner ikke hvorfor dine blogginnlegg blir borte for meg på bloggrullen min, leser meg bakover 3-4 innlegg før jeg ser noe kjent hos deg.
Jaja, mye godt å lese da.

God tur til varmen igjen, enjoy. Det blri vel kanskje "sommer" her også.
Jeg er jo nordlenning og fornøyd bare det ikke regner og er ca 15 grader :o)

Sylvia sa...

Hei Helen
Så er du tilbake i Italia igjen, og jeg regner med at du har endel finere. Og varmere vær enn det vi har her hjemme.
Fy søren, nå er jeg lei av regn og kjølig vær. Jeg vendte meg jo såååå til varmen og klimaet i Spania, og lengter etter tynne, lyse sommerplagg. Nå er det ulljakke , skjerf og varme sko.
Lekkert hotellrom dere fikk. Deilig med litt plass på rommet, så man slipper å sitte på senga.
Og ja, jeg kjente igjen broen i KBH. Tror muligens det vil bli en tur for meg dit i løpet av året.
Jeg sier også som Monica her, at flere av innleggene dine vises ikke på bloggrollen, og når jeg endelig ser noe fra deg, har jeg gått glipp av flere innlegg. Jeg nevnte det vel sist jeg var innom....
Ellers reiste besøket mitt hjem i kveld, en dag tidligere enn planlagt. Vi ble nemlig så forkjøla begge to, etter VINNI konserten vi var på i går. Vi stod en stund i iskald gjennomtrekk. Da hjalp det ikke at Vinni sa det var varmt og tok av seg jakka, for han stod jo på scenen med lyskastere og varme høyttalere .
Til uken drar jeg på jobbtur, der vi skal være endel utendørs, og det passer ikke så bra, da formen er laber, og det er meldt enda mere regn. Ja ja, jeg får gjøre så godt jeg kan, da.
Ha en fin lørdagskveld. Klem

Heidi sa...

Godt du ikke har flyskrekk! ;)

Ingvild Benedicte sa...

Fint rom er herlig
Og innimellom er det godt med en skikkelig burger =)

Så artig at du fikk knipset 'broen' =)

Jeg ser på IG at du koser deg ja ♥
Jeg sitter her med tykke ullsokker, og har tent opp i dag!
Iskaldt og regnet pisker ned :o