3. april 2015

P Å S K E !

Feires i Italia med familien til min kjære, fast tradisjon nå siden 2009..mener jeg og huske?

Påske feiring vår betyr mye god mat, med en hobbykokk til svigersønn:


Med en frisør til svigerdatter, betyr det at datter'n i huset får klippet håret sitt i solnedgangen:


Fetter og kusine blir bedre kjent med hverandre:


Samt vi har vært bortskjemt med vakre solnedganger, etter deilige solskinnsdager !


Selvsagt hører en krim fortelling med, og denne gangen falt valget på NRK radio sitt hørespill, "Jakthundene" etter å ha sett reklamen på NRK TV - utrolig bra laget, anbefales !

6 kommentarer:

Bente sa...

Herlig familiepåske Helen. Kjenner jeg har savnet mine som har vært til fjells i påsken. Dere har jo skjønne Villa Helena og masse plass å boltre seg på også. Gjett om jeg gleder meg til juni, snart kan jeg begynne nedtelleing.
Påsken vår har vært rolig, ikke hørt på påskekrimmen, men sett Foyle som er en av de bra engelske seriene vettu.
E var en dag på besøk, men har jobbet så hun overnattet ikke.
Ha en fin fortsettelse du og T.

Anonym sa...

Fantastic picture of the sunset!!!
Sounds like you are all enjoying Easter at Villa Helena!

Jorunns hobbyblogg sa...

Veldig bra med familietradisjoner, koselig å være sammen og det gir gode minner

Her har ungdommen vært hjemme i påsken, og en del andre har også kommet innom, veldig koselig

Jorunn

Heidi sa...

Sikkert strålende med Italia-påske!

Glemte bort Jakthundene, den hadde jeg tenkt å høre på! Ligger den som podcast tro?

Elisabeth sa...

Hei på deg, helen.
Her var et flere blogginnlegg jeg ikke hadde fått med meg.
Aller først, er spent på det nyplanta rosebedet ditt. De oransje rosene seg lekre ut. Men har du automatisk vanning i slike bed tro? Jeg tenker at i Italia skinner jo sola bestandig.
Ellers ser det virkelig hggelig ut med familiepåske i Villa´n.
Min påske har vært her hjemme med dagsturer til sjøen og til skogs, familie- og vennemiddager, feiring av mellomstes 25 årsdag og hagearbeid i Miacasa. Alle mine 3 har vært hjemme. Koselig. Nå er to allerede reist. Oj, så tomt det blir sånn plutselig. Ja ja, hverdag igjen i morra. Fint det og.
Vi blogges!

Monica Gullesen Hansen sa...

Familie er det viktigste, uansett hvordan man snur og vender på det.
Koselig tradisjon dette.
Ser ut som påska har vært strålandes.