25. mars 2015

FALKEREDET - oppdatering !

Mens jeg var i England og min kjære i Norge, ble fliser lagt på gulvet i "Falkeredet"......


.... og her i Italia er da listingen også i samme flis som gulvene:


MEN, veggene skulle vært malt ?

Det var de ikke......fordi gulvene var ikke ferdig lagt. Godt min kjære er på plass igjen, han er prosjektleder og en veldig god enn....he he....tenker vi har det klart til påske....som planlagt !!

Men, før det - må jeg vise dere litt fra min Englandstur......

5 kommentarer:

Fru Tunheim sa...

Det kommer nok til å bli kjempefint til slutt...

Elisabeth sa...

Det der blir bare så lekkert. Moro å følge med. Takk for oppdatering, Helen.

Sylvia sa...

Greit med en prosjektleder som holder ting igang. Det blir så flott i den leiligheten, Helen.
Her holder også prosjektlederen igang med oppussing, altså Mannen. Nå får jeg et nymalt og litt mer organisert vaskerom. Slik det var, var ikke til å leve med.
Og som du sikker vet, så drar den ene oppussing med seg det andre....... ;) Jeg har planer også for kjøkken, trappegangen og soveromsgangen . Og det må skje i Påsken, men da er det jeg som må male!!!
Endelig helg. Klem

Jorunns hobbyblogg sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Jorunns hobbyblogg sa...

Dette kommer til å bli kjempefint, uten tvil
Lykke til videre
God påske!!
Jorunn