3. mars 2015

Da var det gjort....

....inngangspartiet til "ørneredet", som vi kaller vår lille bolig nedi middelalderborgen i Bolsena, eller som borg/festning heter på Italiensk, Castello, er nymalt, igjen.....

Som sikkert noen husker, vi hadde en stor vannlekkasje her i høst, uten at jeg engang orker å finne igjen innlegget, vil helst ikke lese om den episoden..... det hadde nå i februar, blitt tørt nok til å kunne få malt opp denne lille biten her av muren igjen:


Notat til meg selv, inngangsdøren har også fått 2 lag med maling ! Så får vi håpe dette holder en stund.

Idag ut med min kjære, vi må finne gulv fliser, mulig kamera blir med....uansett, kommer neste innlegg fra det vi har døpt....ja, du får snart vite det !

6 kommentarer:

Fru Tunheim sa...

Nå blei det kalle fall fint da og håper det varer en stund..

Sylvia sa...

Å, så fint det ble nymalt , Helen. Så håper vi det aldri vil skje igjen. Iallefall mens dere bor der.
Jeg har plutselig fått lyst til å pusse opp selv her hjemme....det Må være våren som gjør at det kribler. Men det som er farlig med meg, er at begynner jeg på et rom, følger de andre på......når jeg først ligsom er igang ;)
Og så fint det ble med alle trærne fjernet, fra det forrige innlegget. Ja, trær vokser, så det gjør da ikkeno at det står lite igjen. Som du sier, bare vent til det blir grønt!

Jorunns hobbyblogg sa...

Fint ble det, håper det går bra fremover
Spent på det nye prosjektet ditt :)

Jorunn

Ingvild Benedicte sa...

Åh, det ble kjempefint!! =)

Monica Gullesen Hansen sa...

Ja det var litt av en forandring!
Håper dere slipper sånt igjen, grøss.
Spent på hva som kommer.

Bente sa...

Det ble veldig fint. Kjedelig med den vannlekkasjen. Deres vanskelige år var ifjor husker du, nå blir alt mye bedre.

Ciao!