27. februar 2015

Enn skal passe seg.....

.... når min kjære skal hjelpe til !

Noe som tidligere episoder her på bloggen har beskrevet....og jeg har en liten episode til dere idag også....mulig jeg skulle hatt en egen blogg, som het:

"Mitt liv med min kjære"? 
Eller - "alt det rare min kjære gjør"? 

Ihvertfall, som jeg har nevnt. min kjære får meg til å le, mye og ofte, uten at han alltid vet selv hvorfor, eller hva han gjør som får meg til å trekke på smilebåndet !

Hør bare her:
Han skulle hjelpe til med å smøre litt krem på ett lite utslett jeg har. Kremen er oppbevart i kjøleskapet, hvor han glad og fornøyd henter den.

Se nøye på bildet, du ser kremen i nederste hylle, ikke sant?:


Jeg ser litt med et halv øyet på tuben, som han klemmer inni den store hånden sin, var da veldig grønn den tuben ?

Ser også nøye på kremen, som han tar på pekefingeren sin....der jeg ligger på sengen (og, nei dette skulle gudskjelov ikke smøres mellom beina mine) ...og syns liksom den var litt brun i konsistensen, mens jeg høyt sier:

Stopp, stopp en halv ! Hva har du i hånden din?
Ehhh...kremen din?
Få se !

Og hva så jeg inni hånden hans?

Den nederste av disse to her, svensk pepperrot - som nesten ble smurt under brystet mitt.....jaja...her skal enn passe godt på !

Tro om jeg skal jeg sende han til Synsam for en øyetest?


Ny fredag og ny helg venter oss rett rundt hjørnet ! Her skal kofferten pakkes.....så da sier jeg bare:

god helg alle sammen, så sees vi snart i Italia !

7 kommentarer:

Monica Gullesen Hansen sa...

Takk og lov for at du oppdaget dette, ellers hadde vi vel hørt deg over hele østlandet. Skrekk og gru!
Sånn utenom det GOD TUR sørover :)

Anonym sa...

Oh my goodness!!! Yes...maybe an eye test could be a good idea?
PS. Sorry....but I just had to laugh!

Sylvia sa...

He he..... Han tar kaka, din kjære!!!
God helg, og god tur hjem til Italia, Helen.
Ps: solkrem burde du heretter smøre på selv ;)

Thing sa...

Hahaha..
Han er jo bare skjønn da =)

God tur hjem til vakre Italia =)

Fru Tunheim sa...

Ja.ha,ha...litt pepperrotkrydder i hverdagen piffer jo opp..

God helg og god tur til Italia.

fruentimmeret sa...

Jeg smiler fortsatt av denne historien. Priceless :-)

Måtte vise innlegget til min mann, som også åpnet latterdøren.

Herlig herlig.

God tur til Bella Italia.

vimza sa...

hahahahahahahaha:) jeg tror jeg ler så jeg detter av stolen her:)
så utrolig morsom lesning. Dine historier burde skrives i en bok og publiseres. En bok om din kjære og hans historier og en bok om alle de morsomme og spennende opplevelsene du har i vakre Italia :)