31. desember 2014

Min utsikt lørdag kveld...

... da vi etter en hasardiøs biltur ankom Bolsena. På vei hjem møtte vi på en hagelstorm, verste jeg har opplevd ! Så da vi endelig kom hjem hit, var vi mer en lettet over å se utover Lago De Bolsena innsjøen:


Ingen vits å pakke ut toalett mappen, da vi igjen pakket kofferten for avreise 29 desember, hvor jeg da den 30 desember sto opp på dette hotellet her, beliggende i Forte Dei Marmi:


Vi var på vei til Frankrike....

Nyttårsaften skal feires hos min venninne i Villefranche Sur Mer, hvor jeg idag sto opp til denne utsikten:


Ja, her skjer det mye på ett par dager...men, NÅ skal nyttårsaften feires, og årets siste dag skal nyyyytes.

Ønsker alle som stikker innom en hyggelig kveld, med god mat og litt tanker om året som gikk...og året som kommer :)

7 kommentarer:

Fru Tunheim sa...

Ønsker virkelig dere også et godt nytt år og helst uten alt det uønskede som skjer dere så ofte. Her feires også stille og rolig. Bare Mannen og jeg. Vi skulle ha vært hos min venninne , men Mannen er ikke helt god med vond hals, hode og verk i kroppen. 2015 kommer nok uansett.

Jeg tenkte på i dag at om en måned har jeg blogget i 5 år og sikkert like lenge har jeg fulgt med deg. Merkelig hvordan man føler man "kjenner" noen uten egentlig å ha møtes.

I alle fall....nyt kvelden og alt godt for det nye året.

Anonym sa...

HAPPY NEW YEAR!!!

Monica Gullesen Hansen sa...

Ja her var det virkelig forandringer på kort tid. Kos dere. Riktig godt nytt år

Sylvia sa...

Å, så herlig å feire nyttår i skjønne Frankrike, sammen med gode venner.
Her har ungdommen hver sin fest, og jeg troner for meg selv på toppen. Godt vi har tre etg. En venninne stikker innom for å skravle litt, det er koselig.
Ellers må jeg bare få takke for sist vi traff hverandre , rett før jul. Alltid koselig. Håper vi får til et nytt treff i 2015 du Elisabeth og jeg. Trekløveret.
Ønsker deg ent riktig godt nytt år.
Klem

Elisabeth sa...

Hi hi… moro å se igjen bilder fra der jeg har vært før. Både i Forte dei Marmi og Villefrance.

Håper kvelden ble strålende?!
Riktig godt nytt år, kjære du.
Takk for all hyggelig kontakt i året som gikk.

NyttårsElisabethklem

Vivian Rivenes sa...

Godt nytt år!

fruentimmeret sa...

Kan tenke meg at miniferien i Villefrance var fantastisk.

Godt nytt år kjære Helen, gleder meg til nye treff i 2015.

Klem ;-)