28. november 2014

Hjem til jul...

...ja, da var vi igjen på Fiumicino flyplass, Roma.

Syns ikke det var så lenge siden jeg satt her men da sammen med min venninne, og min kjære og jeg skulle til København, faktisk var det knapt 1,5 uke siden sist:





Som overskriften sa, vi skal hjem til jul, flight nr 19 hittil i år. Jeg vil ha hele desember måned hjemme i gamlelandet, med alt som den byr på.




Mange hyggelig treff venter meg / oss, og jeg gleder meg til første adventssøndag hjemme....
.... før jeg skal ut på en bitte liten tur, igjen neste uke - til da ønsker jeg alle en

riktig god helg !

Jeg skal på årets første julemarked, og håper min kjære blir med, før han skal ut på jobb-tur igjen på mandag.

4 kommentarer:

Fru Tunheim sa...

Du reiser og reiser Helen.....Jeg er mektig imponert av tempoet ditt.
Skjønner at du/dere vil tilbringe julen i Norge. Muligheten for god og velkjent julestemning er vel litt større her enn i Italia vil jeg tro.

Ha en fin helg.

Sylvia sa...

Jammen er du på farten, Helen. Men det er jo også endel av livet ditt nå.
Jeg elsker å reise, og kunne ønske jeg kunne gjøre det oftere......kanskje snart. For nå har mine foreldre fått seg leilighet ( fast ) i Spania. Da tror jeg det blir noen turer dit....
Så koselig på julemesse. Var jo på en slik på Folkemuseet på Bygdøy for etpar år siden. Det var virkelig koselig, men det var minus 11 da, og kanskje litt i kaldeste laget. Tror du blir heldigere med temperaturen.
Gleder meg til vi sees igjen på lunch hos meg. Jeg og Elisabeth har endret tidspunktet til kl 11. Går det greit?
Jobbehelg på meg, så jeg er strax klar til å fyke ut av døra her, til en travel juleinnkjøpsdag.....( for kundene, da) god helg, og god tur hjem. Klem

Monica Gullesen Hansen sa...

Kos deg - det er noe eget med alt det kjente hjemme til jul.
Ha en flott lørdag.

Jorunns hobbyblogg sa...

Stadig på farten ja, blir nok koselig med norsk jul og mulighet for besøk av familie og venner :)
Det er hvitt på baken utenfor her nå, hjelper godt på stemningen
Ha en fin førjulstid Helen!
Jorunn