1. oktober 2014

Definitivt HØST !

Tenk 1 oktober 2014 !

Med andre ord, da er vi godt i gang med årstiden, høst. Jeg liker høsten, og særlig når vi blir bortskjemt med fine solskinnsdager, som vi hadde denne helgen. Jeg liker å se naturens farger skifter. Uvant å finne frem sokker igjen, men det hører jo høsten til. Men, skal innrømme sommeren er nok min favoritt årstid.

Her bilder fra en liten tur vi tok i helgen, til Verdens Ende, som er nærmeste turområdet vårt, når vi bor i Norge.



En vakker solskinnsdag, men det blåste - mye:


Mange har vel høstferien sin denne uken, jeg koste meg igår med broder'n og niese. Var faktisk turist i Oslo by, og det uten kamera. Men noen glimt vil du finne på instram, hvor jeg heter: Pausefoto.

Håper vi får mange flere, fine høstdager !

8 kommentarer:

Fru Tunheim sa...

Ja høsten har så absolutt sin sjarme, men hos deg går tiden litt vel fort.... Heldigvis er det bare 2014 enda. Sjekk overskriften din, Helen.

Bente sa...

Tiden går fort Helen, men vi er i 2014 heldigvis. For noen flotte høstdager det har vært. Hummerfiske er jo igang og vi gleder oss til nok et treff.

Helen sa...

Takk for påminnelsen, Bente !
Har skrevet leieavtaler for akkurat, 2015, så da gikk det videre i 2015...hehe

Helen sa...

Takk fru Tunheim, rettet opp, hadde sin forklaring...

Elisabeth sa...

Det har vært en flott høst her i Vestfold værmessig. Og vips - i dag kom væromslaget. Men det merket du nok. Har sin sjarm det også. Med innekos og stearinlys.

God natta.

Jorunns hobbyblogg sa...

Høst er det, men jammen fint
Høsten er så vakker med sin fargesprakende, og det er jo bra

Jorunn

Sylvia sa...

Høsten er min favoritt, med alle fargene, den spesielle duften, av varm jord. Og man kjenner at det er en annen årstid.
Vi er heldige som har årstider, for tenk om hele året hadde det samme klimaet.
Det etnisk spessiellt å være på Verdens Ende nå på høsten. De gangene jeg har vært der, har det alltid blåst sterkt.
Flotte bilder derfra, og kjempefint det av deg, Helen.
Synd vi ikke fikk det til denne gangen , treffet vårt, men vi har jo flere sjanser senere.........vi krysser fingre for neste gang.
Jeg har fått hjem Sophia, haltende, med benet i en skinne. Krysser fingre for at hun blir som før igjen, men tåa var visst blitt knust. Hesten hadde stått lenge på foten hennes. Jeg skal skjemme henne bort med sushi, brownies, poteteløv og cola, det beste hun vet.
Strax helg....god helg, Helen. Kos deg masse. Klem

Anonym sa...

Lovely pictures!! Autumn is not my favourite time of the year, I find it rather depressing. I prefer spring when everything is coming back to life again!!!