7. oktober 2014

78 dager igjen til jul...

.... og 52 dager igjen til advents helgen !

Hvordan vet jeg det, tro? Ikke driver jeg med ivrig nedtelling, derimot følger jeg den jule inspirerende instagram kontoen til "juleglede", som hver dag nå legger ut nydelige julebilder av ymse slag, ta en titt !

Så hva skal enn finne på, når jeg må holde meg innendørs (syk) ...ennå ........


... lage og bestille årets julekort !

Det gjorde jeg her - hos vistaprint, anbefaler nettsiden, koselig å holde på med !

Da er julekort på plass, juletur i desember med mamma til Edinburgh er bestilt, har til og med kjøpt ett par julegaver alt, tidlig ute...jeg...nææææ...?

Hvorfor vente tenker nå jeg :) Blir mer enn nok annet å gjøre når desember måned plutselig er her.

7 kommentarer:

Monica sa...

Takk for koselige ord inne hos meg :)

Jul- ja den kommer i år også:) men vet ikke hvor jeg bor. Må jo ta noen sjanser i livet.

Klemmer Monica

Sylvia sa...

Halllooooo!!!!! Ikke jul, nå da! Ser det er julemagasiner ute i handelen også, uff......litt for tidlig for meg, altså.
Jeg prøver å holde igjen, så lenge jeg klarer. Ikke så lett, siden jeg jobber i butikk......
Jeg tviholder på høsten så lenge jeg klarer.
Klem

Bente sa...

Vistaprint bruker jeg også hvert år. Kanskje det ikke var så dumt å bestille tidlig for en gang skyld. Og jeg må innrømme at jeg har kjøpt et julemagasin idag. Trengte lesestoff på hytta i regnværet.

Fru Tunheim sa...

Godt med alt som er gjort og det endatil du er syk... Håper på snarlig bedring for deg.

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Hi, hi, ja, jula kommer tidligere og tidligere for hvert år - er det ikke sånn? Men jeg er nok ikke helt der, er jeg redd! Og her er det bytte av kjøkken, som jeg håper vil være på plass i god tid før jul, det som opptar meg! :-()Er du syk? Da må du ha riktig god bedring, Helene! Stor klem Cathrine :-)

Kjersti sa...

Kjempelurt! Jeg er helt enig, når desember først er her så går tida så fort! Hvert år tenker jeg at nå skal jeg være flink til å gjøre ting i god tid så det ikke blir stress. Men det blir alltid litt stress allikevel!

Også håper jeg du er bra av forkjølelsen nå! Jeg kjenner at det ligger en på lur hos meg også, trøkk i panna og grumsete i halsen... nei, nei nei!!!

Hege sa...

Leser du svensk kan jeg anbefale Kristina Kappelins bok Italiensk dagbok.Hun har bodd 30 år i Italia og elsker det.
Jeg stemmer for å ha jul hvert annet år, det blir for mye kommersielt rundt det for meg...
God bedring og god helg.