17. september 2014

En liten smug kikk ...

... på de første bildene som er klare til nettsiden vår, i litt vilkårlig rekkefølge:














Detalj fra peisen:



Skal si det er ingen lett oppgave å velge mellom 597 bilder !!

Som ble det totale antallet til slutt....dvs mange bilder av hvert rom, i forskjellige vinkler, lys osv.....såvidt jeg husker er ingen bilder tatt med blitz !





Kun det naturlige lyset vi fikk der og da....i praksis vil det si hele dagen ble brukt, for å følge solens vinkel på hele eiendommen.

Må innrømme jeg har nok ett ekstra falkeblikk på bilder, da dette var noe jeg arbeidet med i vel 7 år...plukke ut bilder som skulle bruke i salgsoppgaver som jeg laget. Ikke alltid bra, da man blir veldig kritisk og nøye på hva man vil velge for sitt eget hjem, men jeg kommer i mål.... :)

Skal snart unne meg ett glass med bobler....også studere og velge videre blant bildene:




Hva syns du ....?

6 kommentarer:

Fru Tunheim sa...

Blits er noe herk og det bruker jeg aldri. Er det for mørkt lar jeg heller være å ta bilder. Å velge mellom 600 er ingen enkel jobb, det kan jeg forstå. Lykke til med jobben.

Sylvia sa...

Så mange flotte bilder, Helen!!
Jeg fallt veldig for det med balkongen, tatt innenfra,og det med utelampen ( minner om Barcelona....)
Men det siste bildet der det helles bobler i glasset, det var så levende og herlig, og DEG! Det MÅ du ha med.
Godt du har gjort dette før, for ellers hadde det blitt altfor mange bilder , he he.......
Lykke til.

Anonym sa...

Beautiful pictures!!! They all give a very good idea of how lovely it is at the villa!They could be in an "Interior Magazine" !!!!!!!!

Kjersti sa...

Nå er jeg imponert! Veldig fine bilder :) Skjønner at det blir en vanskelig jobb å velge blant så mange bilder, spesielt hvis de fleste er like fine som disse. Luksusproblem.... ;)
Enig i at bildet hvor det sjenkes bobler er typisk deg. Det burde du hatt på visittkortet ditt - hvis du hadde hatt det (kanskje du har det?).
Jeg skal på Høstutstillingen i morgen! Pleier jo å få med meg den, som du vet. I år skal mamma være med også, fint å gjøre noe hyggelig sammen. Der blir det i hvert fall ett glass med bobler på meg, når vi tar lunsjpause fra kunstopplevelsene. Gleder meg til i morgen, jeg!

Elisabeth sa...

Heisann Helen.
Det ser både delikat og hyggelig ut i Villa´n. Spesielt kunne jeg tenkt meg å sittet på verandaen i 2. etg og sett sola gå ned. Med noe godt i glasset.
En gang skal jeg nok det….

Lekre Bilder. Blir spennende om det utgjør forandring på markedsføringen?

God søndag fortsatt!

Hobbybruket sa...

Så flotte bilder. De gir en virkelig lyst til å besøke den flotte Villaen deres. :)