15. august 2014

Fineste bursdagskortet !

Fikk jeg i helgen, en litt forsinket familie feiring her hjemme på Tjøme.

Kortet er laget av min yngste niese, Silje, som snart, veldig snart fyller 11 år, men inntil da er hun selvsagt kun 10 år gammel.

Se bare så fint hun har pyntet:


Men, det morsomste var jo teksten inni:


Ja, da har jeg det altså skriftlig, jeg er verdens kuleste ! Gjett om dette kortet skal spares på, alltid !!

Ny fredag, og vi venter gjester i helgen. Håper du også har fine planer, god helg.

6 kommentarer:

Fru Tunheim sa...

God helg til dere også. Her jobbes det i helgen.

Jorunns hobbyblogg sa...

Kjempekoselig kort, verdipapirer sånne :)

Leser du Trines matblogg?
Anbefaler deg å titte innom, hun har nå et innlegg fra et. Opphold i ditt distrikt i Italia, det morsomme er at når jeg leste det fikk jeg følelsen av å være på kjente trakter .... Uten å ha vært der :) det var mange av de samme områdene du har beskrevet så fint mange ganger :)
Ønsker deg en aldeles strålende helg!!
jorunn

Sylvia sa...

Det var et flott Bling-bling kort, helt din stil.
Og teksten var til å smelte av.
Du burde ramme det inn ;)
God fredag, klem

Thing sa...

Åh så herlig!
Klart det må spares på ♡

Gratulerer så mye med dagen som var kjære vakre Helen!

Har skjenket meg et glass vin og tenkte
å tilbringe litt tid her nå
og lese dine siste innlegg på bloggen

Gleder meg!! ♡

Anonym sa...

Yes...you must take care of the card it is beautifully made!!!

vimza sa...

Gratulere så mye med dagen din som var Helen:)
for noen herlige tantebarn du har:)