3. august 2014

En stille og rolig feiring....

.... ble det på dagen 3 august - min bursdag !

Vi hadde jo nesten, akkurat kommet hjem etter den fine utflukten vår. Men, er det en ting jeg ikke gjør på min bursdag, så er det å lage middag den dagen !

Min kjære inviterte meg ut, til Pineta, som ligger langs strandpromenaden av Bolsena.


Her ble det pepperstek på oss begge. Sausen til denne er såååå god (ja, har spist den her før...) den har hint av gorgonzola ost i seg, nam mm mmm


Ja, da har jeg fylt 49 år......og neste år, rundes det store tallet...rart å tenke på det....bør vel kanskje feires...?

4 kommentarer:

Elisabeth sa...

For ei dame du er Helen! Jammen er du en flott niogførtiåring. Hurra for deg, sånn på etterskudd.

Hørtes ut som en deilig bursdagsmeny forresten.

Elisabethklem

Kjersti sa...

Dette høres ut som en topp feiring! Ingen sak å bli 49 når man gjør det med din stil. Enda en (forsinket) gratulasjon fra meg! :)

fruentimmeret sa...

Du kommer til å feire 50 med STIL!

Gleder meg til vi snart møtes igjen. Klem ;-)

vimza sa...

Smokin hot lady ;)
Gratulerer med dagen, jeg sier meg enig i å ikke lage mat på bursdagen sin, det må jeg sannelig innføre jeg også;)

50 ja det må jo feires, på akkurat den måten du vil:)