10. juli 2014

Ute til lunsj !

Min kjære invitert meg ut, til lunsj her om dagen, hit:




Dette stedet ligger også helt nede ved vannkanten av, Lago De Bolsena. Deilig å høre og se sjøen så nærme, mens man nyte gode blåskjell...som dere alt vet, er en favoritt hos oss:


Begynte å blåse opp, da denne søte lille familien kom veldig nær stranden, gyngene på en bølge:


Vi gikk en liten tur langs havn-promenaden, og kikket på store, vakre hortensiaer, i alle mulige farger. Hortensia er Bolsenas blomst, og finnes særlig mye - rundt og ved stranden:


Mens, vi gjorde siste planlegging på våre mini-ferie, med 1 natts overnatting......


...... vi skulle dra onsdag morgen, så postkort kommer.....til da - nyt sommeren, hvor enn du er !

7 kommentarer:

Thing sa...

Så vakkert Helen!
Jeg elsker blåskjell, men mannen gjør ikke det.
Dvs han fikk servert noen dårlige en gang,
og den opplevelsen sitter godt i!

Sommerklem!

Fru Tunheim sa...

Flotte hortensia og flott modell i forgrunnen.... Sommer..bare så herlig !

God tur!

Sylvia sa...

Blåskjell, en favoritt her også. Dette så godt ut.
Så flotte Hortesiaer dere har i Bolsena. Og jammen er det nydelige damer der også, tilogmed ei Norsk en. Duverden ;) hi hi
Min hortensia, som jeg kjøpte i sommer, er bare sorgen, så den ble klippet ned, og kommer nå med masse nye blader og skudd, og jeg håper på flotte blomster. Men i fjor hadde jeg to stk, der den ene var såååå fin, og den andre annerledes, så den kommer nok i flere varianter , og jeg tok altså den " feil" i år, sukk.
Ååååå...så morro med ny minitur. Jeg er spent på or den har gått denne gangen, Helen. Og gleder meg til postkortet.
Klem

fruentimmeret sa...

Ser det har vært mange blåturer på dere i det siste. Deilig å være ved sjøen i varmen.

Du har sikkert fått med deg at det er hetebølge i Norge nå også?

Varm hilsen fra meg.

Goooood helg og god minitur :-D

Jorunns hobbyblogg sa...

Ser bare så deilig ut ... Sommervarmen kommer ut av bildene

Jeg er ikke begeistret for blåskjell, men de andre i familien liker det.. Men det er jo mange andre gode skalldyr :)

Kos deg på tur

Jorunn

Finn sa...

Er det mulig? Dere må da leve i en drømme verden, vi bare drømmer med dere😊😊😍

Anonym sa...

Beautiful hortensia...!!