31. juli 2014

31. juli 2014 !

Idag er det akkurat 15 år siden vi giftet oss, med andre ord, det er vår bryllupsdag !

Den skal feires med en liten utflukt, med dertil hotellovernatting i byen: San Quirico d'Orcia. 
Der har vi vært en gang før, og fant ett så lekkert, lite hotell...morsomme var, at vi begge hadde tenkt å bestille rom der, men min kjære overrasket meg først, med å si det.

Bildet; lånt fra nettet.

Som jeg sa, han egner seg ikke mye på kjøkkenet, men wow han er god på overraskelser og romantikk !!

Fikk jeg valget:
- hvem vil du tilbringe en middag med, eller på en øde øy - du vet sånne spørre undersøkelser i ukeblader, og de fleste svarer, Jens Stoltenberg (fin å prate med), eller Brad Pitt (han er så kjekk), vel jeg ville valgt min kjære - hver gang !!

Jeg gleder meg og kamera blir med, så sender nok et lite postkort ! Til da, ønsker alle en fin dag, jeg skal ihvertfall feire mitt krystall bryllupsdag - passer bra det, fordi jeg skal skåle med bobler i krystall glass !

6 kommentarer:

Sylvia sa...

Grattis med dagen begge to!!!!
Så romantisk å dra bort og feire dere selv.
Med bobler i glasset, selvfølgelig ;)
Ha en superfin dag. Klem

Fru Tunheim sa...

Til lykke med bryllupsdagen og ønsker dere en herlig feiring.

Bente sa...

Ønsker dere begge en fin bryllupsdag. Vi tar våre T- krystallglass og skåler i bobler med dere

Fra B og F

Elisabeth sa...

Så herlig!
Tenker at dere to er gode på å gjøre fine ting for hverandre for å la kjærligheten vokse.

Hurra for 15 år. Hurra for Helen og T. Hurra for kjærligheten! <3

Thing sa...

Gratulerer så mye med bryllupsdagen! ♥

Jorunns hobbyblogg sa...

Løper bare fort innom og sier gratulerer så mye!!

Kos deg på tur, gleder meg til og se bilder :)

...og takk for hyggelige ord :)

Jorunn