14. juni 2014

Villa'n blir overtatt...

.... av sønnen i familien, med hans familie og bestevennen med hans familie.

Men, før vi flytter ut og ned til Bolsena, skal vi alle sammen ha en liten grillfest:


Hagen ser bra ut, nyklippede hekker, frodig og grønt overalt:


Roser som bugner over av blomster:


Fineste nykomling til familien, sammen med sine foreldre og en veldig stolt farfar:


Ingen tvil - barn elsker, elsker basseng, og jeg tror de stort sett har oppholdt seg i vann, nesten hele uken de var her, med unntak av når de måtte opp å spise !


4 kommentarer:

Elisabeth sa...

Så koselige bilder, Helen. Topp med familie samlet. Og særlig i slike vakre omgivelser.

Reine parken i Villa´n nå. Superfint!

Fortsatt god helg, fine du.

Elisabeth sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Fru Tunheim sa...

Så nydelig hos dere, Helen og den idyllisk vakre villaen.

Å ha familie på besøk er jo ekstra kjekt. Når vi har familiebesøk på hytta kjenner jeg at det er veldig kjekt når når de er der og helt ok når de drar etter noen dager. Da er det deilig avslappende når det er bare mannen og jeg igjen.

Jeg jobber med å få Mannen med på en tur til Roma i september. Tenker at det vil være bedre der enn Milano på den tiden. Jeg har aldri vært hverken i Milano eller Roma, men i Italia har jeg vært flere ganger.

Jeg er heldigvis ferdig med min jobbperiode ved midnatt i dag og da blir det fire dager fri som er ledige til å fylles med det vi vil.

Ha en fin søndag.

Anonym sa...

The garden looks absolutely beautiful!!!
Lovely pictures...I can understand the children loved the swimming pool!