25. april 2014

Det koker i Bolsena !

1 påskedag, søndagen 20 april, er den store utflukts dagen - ihvertfall til Bolsena. Her kokte det - i fineste været, vi hadde håpet på.

Det var bare å ta på seg, nyinnkjøpt bomulls bluse, sammen med fuchsia fargede bukser og zebra stripet sko med matchene veske, tror dette blir ett av mine favoritt antrekk for sesongen.

Alltid morsomt å begynne å sette sammen nye vår-/sommerantrekk, er du ikke enig?


Vi skulle på lunsj her nede ved stranden, sammen med ett vennepar. Det var så mye folk her, at vi faktisk ikke fant en eneste (lovlig) parkeringsplass i hele byen !!

Men, som jeg sa, på en slik dag går vel neppe parkeringsvaktene rundt og skriver ut bøter. Og jeg hadde rett, ingen bot på bilen ved retur.

Bord var bestilt, så vi visste at vi fikk plass på terrassen hos Trattoria il Moro.


Nei, min kjære har ikke kjøpt seg Vespa...ennå.....:



Deilig med slike dager, og hvor været minner om norsk sommer ! Skrivende stund, har det blitt nok en ny helg - så da ønsker jeg deg en fin helg ! Har du planer......?

6 kommentarer:

Fru Tunheim sa...

Dette ser jo vidunderlig ut....og som vanlig har du funnet frem et smart og kledelig antrekk.

Vi har det også varmt og fint..ca 20 grader og sol. Deilig, bare synd jeg jobber og ikke får nyte så mye av go'været. Forhåpentligvis kommer flere dager.

Ha en flott helg.

Siddis back home sa...

Så flott du var i nytt antrekk, herlig sommervær slik som vi har hatt i Stavanger idag! Ha en fin kveld hos deg!

Bente sa...

Ditt vakre Bolsena, å som jeg lengter tilbake. Men det er ikke verst her hjemme heller nå, 20 grader og nydelig sol og ikke vind heller.
Vi har tidlig denne søndagen vært på Rygge og hentet datter og svigersønn, de kom med fly fra Dublin. Så leverte vi den lille krabaten som har vært hos oss fra torsdag. Nå skal det pustes ut, og jeg tror det blir en liten Hvalertur.
Du er så fin i ditt nye antrekk, men det er jo du bestandig bella donna.
Litt nytt for sommeren har også jeg fått kjøpt med allerede i år. Er kanskje den som venter litt for lenge slik at det blir utsolgt det jeg ønsker.
Hos meg går det i blått i år. Det er en fin sommerfarge.

Anonym sa...

Love your new top and it looks so nice with your "fuschia" trousers, matching handbag and shoes...you are all set for the summer!!!

Elisabeth sa...

En helt fantastisk helg her værmessig.
I dag har vi vært på Oslo-sightseeing med vår svigerdatter. Reine 17.mai stemningen i Oslo. Byen pyntet i virkelig flott vårskrud. Nå er bena slitne og nesa har fått sol.
Så kult vårantrekk du har fått. Søt bluse mot sebraskoene.
God ny uke, Helen.

Sylvia sa...

Heisann Bella Donna!
Lekkert antrekk du har på deg. Prikken over i' en er jo skoene og veska som står i stil!!! Jeg er på utkikk etter ny veske, men lillesøs lovte å kjøpe noe på neste jobbreise. Hun kom nemlig hjem med en Michael Kors veske til Sophia, og da ble jeg litt misunnelig, ja.......
Jeg har kjøpt noen lysegrått topper i år, helt uvanlig til å være meg, ikke sant? Men jeg ser for meg avslappende antrekk, med vide bukser, enkle topper, og kanskje noen kule sko?
( har fått på noen kilo for mye rundt magen spessiellt, og hva er vel ikke bedre enn løstsittende bukser!!!!!)

Så godt å høre at dere ikke fikk parkeringsbot, fordi det var en fin dag, der alle var ute og nøt finværet . Her hjemme er det jo motsatt, grrrr.....
Det er vel derfor vi nordboere HYGGER oss sydpå, for det er vennligsinnet og avslappet.

Jeg elsker bildet av din kjæreste svalestup, i det siste innlegget ditt. Han byr på seg selv, ja. Herlig mann du har.
Her nytes finværet, for i morgen er det meldt kaldere.
Klem