16. mars 2014

Årets første båttur.....

.... ble gjennomført 14 mars !

Fineste 64-åringen min, og hans kjære "hvasser snekke", døpt Lille Nana.


Bord var bestilt hos en liten fiskerestaurant, på andre siden av Lago de Bolsena. Der sto ferdig dekket bord til vår lunsj, og ventet på oss ute.

Ikke ofte man kommer så nær inntil bordet sitt, med båt:


Varmt denne dagen, og sikkert kaldere i vannet, så det lå litt dis over land:


Vi hadde med oss ett annet norsk par, som er bosatt her nede, og min kjære venninne Cristina, som hadde kjørt bort dit. Vil du se hva det norske paret har kjøpt og restaurert her nede ? Kikk da her.

Vi syntes vårt prosjekt var stort, med stor hage osv, men å restaurere opp en hel fruktgård, med 2 hus på...vel det er stort det !




Denne gangen var kamera overlatt til min kjære, så det ble kun disse bildene her gitt ! ? !

Men, fint hadde vi det, og god mat spiste vi, og fin båttur ble det - samt kake fikk han, og det var bursdagsgave fra Cristina, kjøpt i Orvieto. Se bare hvor godt den var pakket inn, og selvsagt med ett blått lys:


 Med andre ord, en flott dag :)

6 kommentarer:

Sylvia sa...

Grattis til din kjære! Jeg regner med det var en bursdagsmiddag dere var på, siden du nevnte hans alder.
Snekka er så fin. Og jeg ser dere har både det Norske og det Italienske flagget på den. Viktig.
Dere blir nok lagt merke til, når dere kommer tøffeste med den.
Håper middagen smakte.
Her blir det snart kyllingsalat, og til kaffen skal det stekes vafler. Jeg har laget røren klar allerede.
God søndag, Helen. Klem

Elisabeth sa...

Jeg smiler av innlegget ditt. Og gliser bredt når jeg ser T i snekka og det norske flagget - midt i Italia. Herlig!
Ser ut som et hyggelig sted å spise da.

Ser dere har truffet Larviksfolk. Artig å kikke inn på siden deres. Mye å holde i orden der gitt.

Siddis back home sa...

Så herlig, skikkelig kos! Her er det grått, vind og surt vær, hadde med mine små på stranden, der var kun to tapre surfere, vi kom oss fort hjem igjen! Ha en fin kveld hos dere!

Finn sa...

Det ser så koselig ut, kjenner meg igjen. Det er en avslappet og sprek 64 åring som sitter der ja. Kos dere!,!.

Fru Tunheim sa...

Ser så hyggelig ut og mannen din er nesten nøyaktig 10 måneder eldre enn min mann....

fruentimmeret sa...

Ikke vanskelig å se at dere hadde en fin dag. Hils din spreke 64 åring!