3. desember 2013

Julegaven gikk til.....

... Fru Tunheim, med denne fine bloggen her ! Som hun selv så fint beskriver somden: En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

Jeg var innom KIKO:

 Kom ut med denne rosa papirposen, som inneholder ...


 ...dette her:

Går mot jul, så hva bedre enn med negllakker i mørk lilla, julerødt og den veldig populære grå/beige som også er denne vinteren.

Så måtte jeg kjøpe med mascaraen jeg så vellykket har begynt og bruke, noe du kan lese igjen om her ! Så da håper jeg dine "tupper" blir fine de også ! Små flasker med body lotion og bath gel, og til slutt en lip gloss, vil du også finne.

Værsegod fru Tunheim, håper denne gaven kommer godt med :)

Til dere andre, kan jeg trøste dere med ett postkort....fra Milano imorgen, som da var riktig svar !

7 kommentarer:

Sylvia sa...

Ja, det MÅTTE jo være Milano du skulle til! Helen.
Og så morro at fru Tunheim var sengeliggende vinneren.
Utrulig masse flott i den rosa posen fra KIKO. Hun er virkelig heldig.
Det har jeg også vært i det siste, så jeg skal ikke klage på at jeg ikke var den heldige her. Unner alle å være heldige, jeg.
Gleder meg til å se bilder fra Milano . Og det blir vel noen fine bilder av deg også, håper jeg?
Klem

Sylvia sa...

Rettelse: ikke sengeliggende, men HELDIGE
Blir sprø av rettelser til Ipaden ..........

Helen sa...

Godt å høre det, da Sylvia, ble nå redd Fru Tunheim var syk og sengeliggende, noe hun da ikke er !

Bente sa...

Heldige Fru Tunheim, hun har en flott blogg som det er morsom og lærerikt å følge. Jeg lurte også på om hun var sengeliggende. Dette rettssystemet kan fort lure oss.

Idag ny gips på meg, og heldigvis ikke operasjon. Hurra. Du vil jeg få se den fine røde gipsen min neste uke. Gleder meg Helen.

Har tenkt meg rød neglelakk til jul, som kan matche. Må ta meg en tur til by'n igjen.

Fru Tunheim sa...

Helen...du er vel grei!!!! Tusen hjertelig takk. Jeg blir helt rørt jeg. Og nei, jeg er ikke sengeliggende, men har flyttet inn på gjesterommet siden Mannen snufser, hoster og harkler av forkjølelse og jeg har ingen intensjon om å bli smittet og sengeliggende nå når jeg skal ha to uker ferie om to dager.

Fru Tunheim sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Kjersti sa...

Gratulerer til fru Tunheim! :) For en flott julegave å få!