31. desember 2013

Årets siste flight ble nr. 20 !

Dette innlegget er vel strengt tatt, ment som en oppdatering for meg selv...

Ingen flyturer i januar !

....første flytur begynte i februar i år:

1) 7 februar fra Roma til Oslo
2) 24 februar fra Oslo til Roma
3) 4 mars fra Roma til Istanbul

  i Istanbul opplevde vi den fineste loungen, ever :



4) 7 mars fra Istanbul til Roma
5) 5 april fra Roma til Oslo


6) 16 april fra Oslo til Roma
7) 23 mai fra Roma til Oslo

8) 2 juni fra Oslo til Edinburgh
9) 4 juni fra Edinburgh til Oslo

10) 8 juni fra Oslo til Roma
11) 4 juli fra Roma til Oslo
12) 16 juli fra Oslo til Roma
 
13) 6 august fra Roma til Oslo
14) 21 august fra Oslo til Roma
15) 22 oktober fra Roma til Oslo

16) 4 november fra Oslo til Roma
17) 5 desember fra Roma til Oslo
18) 10 desember fra Oslo til Edinburgh


19) 12 desember fra Edinburgh til Oslo
20) 29 desember fra Oslo til Roma

Da greide jeg å holde ett av mine nyttårsforsetter for året som gikk....ha færre flighter enn året  2012 !

Nyttårsaften skal feires i Orvieto, men før det skal vi på en formiddagskonsert !

Ønsker dere alle en flott feiring
Godt nytt år !

7 kommentarer:

Sylvia sa...

Du, din " flyfille" Helen. Hi hi
Du er i farta, ja. Kan ta deg jobb som flyvertinne, egentlig.
Men å reise er å leve, sier jeg alltid.
Jeg håper jeg får reist litt mer til neste år. Skal iallefall til KBH til sommeren, og det glede jeg meg allerede til :)
Ha et riktig godt nytt år. Klem fra meg.

Bente sa...

Ja når du oppsummerer reisene dine og er du virkelig i farte Helen. Du vet meg og flyturer, håper det bedrer seg 2014 for jeg vil til Italia igjen vettu.
I dag oppsummerer jeg 2013 og det har jo blitt en del treff på oss og det er alltid like hyggelig.
Ønsker dere en riktig hyggelig nyttårsfeiring i Orivieto. Vår feiring blir ikke langt fra Gressvik i år.

Salute og GODT NYTT ÅR!

Fru Tunheim sa...

Hjelpe meg som du flyr.... Ønsker dere alt godt i det nye året!

fruentimmeret sa...

En svipptur hit, og en svipptur dit...

Godt nytt flight-år i 2014 også!

Nyttårsklem herfra ;))

Elisabeth sa...

Håper 2014 blir like innholdsrikt og spennende som 2013, Helen - gode bloggvenn. Glad du er på farten jeg, for på den måten får vi anledning til å treffes av og til.

Happy New Year!

vimza sa...

wow så mange flyturer:) kan ikke for at jeg er bittelitt misunnelig på din livsstil men trøster meg med "reisebrevene" dine og føler nesten at jeg er der så flink som du er til å fortelle:)

godt nytt flyår skjønne Helen :)

Olavs Blogg sa...

Godt nytt år til deg og Terje. Voldsomt hvor mye du flyr. Kunne jeg bare ha kunnet tatt en brøkdel!