31. oktober 2013

Dagens kompliment !

Fikk jeg fra min kjære....og den var så artig at den må deles med dere !

Jeg sitter ved siden av han, mens vi planlegger en litt morsom helg i slutten av november, da han brått stopper helt opp og stirrer intens på øynene mine og sier:

"Så fint sminket du er idag, Helen" !
"Jeg har faktisk veldig lite sminke på meg, og kun eyeliner under øyet", sier jeg
"Ah, men det er de tuppene dine som er så fine!"
"Åhh, ja...de kalles øyvipper, vennen" svarer jeg.

Når dette sagt, skal det sies at min kjære er veldig flink til og gi meg komplimenter, og det er såååå hyggelig og få, men denne tok kaka, og jeg måtte jo le.....

Og hvorfor var så tuppene ....jeg mener....øyvippene mine så fine ?
 
Fordi jeg har byttet mascara, og begynt med denne som lover: "Luxurious lashes extra volume brush mascara" og kommer fra italienske KIKO, så da holder den vel faktisk hva den lover?


 


9 kommentarer:

Fru Tunheim sa...

Den mascaraen må være helt unik når en mann legger merke til forandringen... Poeng til ham.

Bente sa...

Så nydelig sagt Helen.
Og jeg har selv hørt at han både ser og legger merke til ting ved deg. Det er så hyggelig å få slike kompliment. Ikke alle har den gaven.
Takk for du deler med oss.

Elisabeth sa...

Priceless. For en kommentar. For en oppmerksom mann. Ta godt vare på han :)

Sylvia sa...

Så fint å få komplimenter av mannen sin da, Helen . Nå kan du flagre litt med øyenvippene når du går forbi...hi hi
Så må du gi et kompliment tilbake.
God helg. Selv skal jeg jobbe......klem

Anonym sa...

Always nice to get a compliment....but I had to have a little laugh at the word "tuppene"!!!!!!!

Thing sa...

Haha... herlig!
Jeg er sikker på at tuppene dine er nydelige!
Flinke mannen! ♥

Kjersti sa...

Herlig! :D
Og når du først nevner det, jeg la også merke til at "tuppene" dine var ekstra fine. Jeg var riktignok ikke flink nok til å gi deg kompliment for det - men nå er jeg jo spent på om du hadde begynt å bruke den fantastiske mascaraen da vi var hos deg?
Ha en fortsatt super helg!

Helen sa...

Samme mascara brukte jeg da dere søte pokerdamer var på besøk, Kjersti...så joda, du så "tuppene" mine da..hehe

fruentimmeret sa...

Enig at du har flotte "tupper", Helen! Men så er du jo flott både utvendig og innvendig.

Skjønner godt at du dro på smilebåndet av den kommentaren fra T. Lurer på om jeg skal kjøpe den mascaraen og sjekke om mannen legger merke til mine "tupper" (noe han aldri har kommentert så langt) hehe.

Ha en fiiiin helg videre.