8. september 2013

Fredag...

.... var min nyinnkjøpte omslagskjole, i bruk, og til og med sko med litt hæl var tatt på. Jakke er ennå ikke funnet frem, for varmt til det.

Jeg hadde nemelig ikke veldig langt å gå..... ut smuget her, rundt ett hushjørne.....

...svinge ned i neste lille smug, og helt i enden her, var vårt endelige mål:

Vi var bedt til middag, og hvem lukker så opp døren her?

Min søte bloggvenninne, Bente og hennes mann, hadde disket opp en deilig 3-retters.

Såklart med de nydeligste viner til, vi hadde jo vært på Antinoris vinutsalg tidligere i uken.


Tusen takk for maten, dere er de perfekte vert/vertinne !

6 kommentarer:

Bente sa...

Ja du Helen. Vi hadde det fantastisk i et herlig selskap.

Sylvia sa...

Så fin kjole du har fått deg, Helen. Den kledde deg veldig godt.
Det er hyggelig å gå ut å spise god mat, men å spise hjemme hos noen, det er det beste!!!!! Og hvis vertskapet er flinke til å lage mat.....mmmmmm, og serverer god vin til. Perfekt!
Ser ut til at dere hadde en hyggelig kveld.

Elisabeth sa...

Lekker er du i den nye sorte kjolen, Helen. "Den lille sorte" er en klassiker som aldri går av moten. Flott hele året.

Koselig å bli bedt bort på middag da! Tenker vertskapet også nyter å kokkelere og gjøre innkjøp i et land der supermarkedene og utvalget er formidabelt sammenliknet med her hjemme. Ser hyggelig ut den leiligheten de leier forresten. Husker du har blogget om den tidligere.
God nye uke fine du. Jeg starter uken med frimandag etter jobbehelg.

Fru Tunheim sa...

For en flott kjole. En liten sort en er alltid kledelig. Og middagen, den så jo nydelig ut og det gjorde selskapet også. Så hyggelig at de inviterte på hjemmelaget middag i leid leilighet. Der hadde nok jeg kommet til kort gitt....

vimza sa...

åh dette så bra lekkert ut Helen :) herlige venner dere har :)

Maliva`s verden sa...

Åh er det ikke koselig å ha en god bloggvenninne på besøk....jeg ser jo virkelig at dere koser dere alle man. Heldige er de som har dere som de perfekte verter/guider.
Jeg har landet med familien i Fr.stad...men i "huet" mitt er jeg fortsatt i Frankrike. Også pga mine sponsoravtaler og utleie vil jeg fortsette å sende reisebrev derfra, men skal så klart skrive om forandringene på bloggen etterhvert. Mulig jeg drar nedover i oktober igjen.....borte bra men faktisk nå synes jeg det er godt å være hjemmer i Norge igjen også. Men vi har våre planer vettu...hihi. Nyt livet Helen...det vet jeg du kan. Klem fra meg