9. september 2013

En rolig søndag.

Ble det på oss, etter en meget sen lørdagskveld. Vi hadde vært på konsert i Castello'n, sammen med min bloggvenninne Bente og hennes mann, og jammen meg traff vi på en tysk nabo, så vi ble en fin liten gjeng.

Hørte på herlig musikk i fantastiske omgivelser, og nydelig vin ble drukket. Ja, det var rett og slett en magisk kveld, som endte med sen ankomst til sengen kl. 0215.....så litt trøtt var jeg søndag morgen.

Søndagen begynte med tur ned til havna, hvor jeg møtte opp med Bente og vi gikk på denne karen her:


Det pågikk ett eller annet sykkelritt.....


... og han her, hadde med seg sin egen drikke på bagasjebrettet, en mini tønne, som vi ett øyeblikk trodde ville inneholde vin, men den gang ei....det dukket kun opp en flaske vann, til stor begeistring:




Vi gikk så mot båthavna, hvor vi skulle møte gutta våre, de hadde vært på en liten snekketur, også til stor begeistring til folk omkring. Da de putret ut av havna, hadde det stått en haug med folk som kikket, smilte og vinket dem avgårde.

Dessverre, er ikke motoren sånn som den skal være...så det gjenstår hva min kjære skal finne på. Det som må fikses kan han ikke gjøre selv. Båten burde med andre ord hjem til Norge...og det er jo som dere vet ikke akkurat en liten biltur, så vi får se hva han finner på.

Som seg hør og bør, mat må man igjen ha i seg. Denne gangen en liten kafe, helt nede ved vannkanten av Lago De Bolsen, hvor lunsjen ble inntatt på lilla stoler:


Åhh, dette hadde vært en så fin helg, med mye god mat og ennå bedre viner, masse latter, gode historier fortalt, møte med naboer, fantastisk flott konsert - hvor selvsagt den lokale baker'n Massimo spiller, kort sagt en perfekt helg :)

4 kommentarer:

Fru Tunheim sa...

Herlig med slike helger der go'følelsen råder.

Sylvia sa...

Det er så morro å følge med på alt det fine dere er med på, og opplever sammen med Bente og mannen.
Om tre dager er jeg også på tur noe jeg gleder meg til, siden det blir årets ferie.
Ha en fin uke.

Anonym sa...

Sounds like you all had a lovely time!

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Hei på deg!
Det høres ut som en flott helg, og nå er jo en ny like rundt hjørnet, som kanskje blir like fin?!

Her hjemme nærmere det seg en loppemarked helg, og det skal bli spennende å se hva vi finner! Og så blir det årets første får-i-kål, noe mannen i huset gleder seg villt til!

Ha en flott dag, og en god helg!

Klem Cathrine :-)