12. september 2013

Dagens overraskelse !

Fant jeg utenfor inngangsdøren min, i Castello'n, hvor vi ennå bor:

 Den er fra vår søte tyske nabo her i Castello'n (borgen), Dagmar:

Som hadde to flasker med rosa prosecco til meg !! Ja, hun vet jeg elsker...ehhh....jeg mener liker veldig godt, italienske bobler, hvem gjør forresten ikke det?

Og denne er ikke søt, som du kanskje tenkte pga fargen. Neida, den er Extra Dry.

Den skal nytes til en spesiell anledning, som kommer i oktober...ja, da får jeg nemelig besøk av min poker-klubb:


Og hvorfor fikk jeg så to deilige flasker av henne? Jo, pga dette innlegget her !

Du så kanskje også den søte meldingen, skrevet på esken? Joda, vi skal ut og spise pizza sammen ikveld.

Her på vei ned i lille smuget, hvor Dagmars lille hus ligger. Første kvelden jeg har på meg en langermet topp, men såklart har jeg på sandaler:


Vi opplevde en nydelig solnedgang, før Alex også ankom, og ble med oss ut til pizza hos Tanaquilla:

8 kommentarer:

Fru Tunheim sa...

Så hyggelig overraskelse og håper dere får en fin pizzakveld. Her tar ikke sommeren slutt. Herlig! Jeg har sittet ute i hagen i dag i 21 deilige og lune grader.

Sylvia sa...

Hei hei, en hilsen fra Køben. Hvor jeg har fått enda flere gaver!!!!! Men gaver er morro å få ( men også å gi)
Flott gave du også har fått da, Helen. Og nå er du sikkert ute å spiser pizza og koser deg.
Marianne kokkelerer på kjøkkenet nå, mens jeg har fått streng beskjed om å slappe av her ute i hagen. Nyyyyter å ha ferie.
Klem

Kjersti sa...

Så koselig at du sparer den til vi kommer! Tenk nå er det bare en drøy måned til, tida går så fort. Veldig fint å ha det å glede seg til nå som det går mot høst og kaldere tider. Skjønt; fortsatt er det utrolig bra temperatur. Nå er klokka 6 på fredagskvelden, og jeg sitter på terrassen på hytta og nyter en fredagspils. Ikke ille det da! God helg :)

Hobbybruket sa...

Slike overraskelser er kjærkomne. Ha en riktig fin helg. Her nyter vi siste rest av sommeren :)

Bente sa...

Fredag den 13. , begynte for dere meget spes vil jeg si. Men med slik deilig overraskelse fra Dagmar. Hun er jo et så nydelige menneske da.

Hilsen fra pensjonat i Bad Kissingen, Tyskland. Her går milene unna.

Elisabeth sa...

Superhyggelig med rosa boblegave. Vel fortjent, Helen. Du laget jo god reklame.

Håper fredag den 13 har vært godt mot deg. Min har blitt nydt i hagen i deilig sol og varmt.

Fortsatt god helg!

Anonym sa...

What a lovely surprise!!!
I am quite sure you will enjoy it!

fruentimmeret sa...

Så snille naboer du har! Noe dine naboer helt sikkert sier om deg også. Uansett er det hyggelig med overraskelser på døra. At du i tillegg vil spare den til vi kommer, er selvsagt stor stas :-)

Har på følelsen av at det blir et par glass bobler i løpet av oppholdet.

Klem fra meg :)