20. august 2013

En smak av ...............

................. høst storm ! Skal si været snudde i løpet av helgen !

Det hadde vi søndag formiddag. Det hadde regnet hele natten på Tjøme, og søndag morgen ulte vinden rundt hushjørnene....og regnet hadde sluttet.

Så ut vi dro til Verdens Ende, vi måtte se om havet var i opprør?

Her skimtes min kjære, og jeg kan love deg, vi var de eneste på Verdens Ende denne søndagen kl.11.00:


Havet var ikke så voldsomt som vi hadde trodd, men vinden derimot....wow, den blåste nesten bort Mamma, som skimtes her i bakgrunnen av broder'n:


Og mine tantebarn, de var fornuftige og hold seg hjemme i huset vårt, mens vi fikk frisk luft så det holdt !!!

Da skal vi fra imorgen kveld ha, en smak av: sommer og varme igjen, ja Italia her kommer vi og jeg gleder meg vilt, til å kunne fortsette og bruke min sommersko, og sommerkjoler, og tynne lin bukser....sukk...og det til godt uti september, håper jeg.................. :)

4 kommentarer:

Elisabeth sa...

Hjelpes meg som det blåste her langs kysten på søndag. Vi var på fjellet i helgen, men da vi kom hjem på søndag ettermiddag, lå blomster og busker langflate. Mange greiner hadde knekt og krukkene lå hulter i bulter. Patriarken måtte fram med redskap, og sage ned flere halvknekte greiner.
herlige Bilder fra Verdens Ende da! Jammen er det flott der. Uansett vær. Og tur ut, angrer man aldri på. Heller det motsatte - at man ikke gikk ut.

Nå er du tilbake i varme Italia. Nyt sommerdagene videre, kjære du. Vi blogges!

Fru Tunheim sa...

Vi var på Sørlandet og merket ikke noe til noen storm. Det er jo litt deilig å være ute og kjenne litt på elementene også... God tur til Italia.

Sylvia sa...

Været var ikke så bra her heller, men så mye blæst hadde ikke vi her. Men nå søkte dere også etter været, for der ute, på verdens ende, der blåser det virkelig.
Jeg elsker høsten, og det gjør ikke så mye at sommeren er over. Det er mange fine dager alikevel, og jeg nyter det så lenge jeg kan.
Bare det å sitte ute på ettermiddagen, etter jobb, og kjenne varme solstråler i ansiktet. Da lukker jeg øynene, og nyyyyter det.
Jeg spaserer jo til og fra jobb, og da er det sjal og jakke som gjelder på morningen. På hjemveien er det uten, for da er det riktig varmt fremdeles. Jeg synes det er helt fantastisk.
God tur hjem til Italia. Det er deilig der også , og du er heldig som kan få litt av hvert, og forlenge sommerene litt til. Klem

Anonym sa...

Yes....that was a very windy walk indeed!!! I did enjoy it though!