17. august 2013

Det er rart....

...første gangen min eldste niese, fletter mitt hår ! Det har jo alltid vært meg, som fletter deres hår !

Elin har blitt 12 år, og er en racer til å flette langt hår, så etter at jeg hadde flettet håret hennes, i en enkel flette må det sies, begynte hun på meg:



Spent ventet jeg, på hvordan dette skulle se ut:

Her første frisyren min, veldig kreativ, og ja, jeg ble døds imponert:


Men, hun ville prøve en til på meg, som så slik ut til slutt, den var da en flette med en flette oppå den andre...hmm....ikke aner jeg hvordan hun fikk dette til:


Da håper jeg alle nyter helgen sin, og vi er heldig med sol her på Tjøme og koselig besøk av tantebarn, fast tradisjon hver sommer!

10 kommentarer:

Sylvia sa...

Wow, det var noen flotte fletter du fikk! Sophia har jo like langt hår som deg, og kommer stadig hjem med kreative fletter, som venninnene har laget. Fiskeflette er det visst noe som heter....mulig det var en sånn du har på siste bildet.
Og den orange fargen er jo utrulig flott til deg. Vi med mørkt hår må ha sterke farger...iallefall om sommeren.
Jeg har faktisk snusk litt på beige i sommer, men det er finest når jeg er brun, da vettu.
Noen dager klarer jeg ikke sterke farger, og da har det vært deilig med litt " linfarget" tøy på.
Her er det også solrikt i dag, men det har blåst så , så nå trekker vi inn for å spise.
Fortsatt god lørdag. Klem

Bente sa...

Heisan så fin du ble. Elin kan virkelig det med å flette hår. Så hyggelig du har med familiebesøk hos deg. Her har vi feiret Idar som er 8 år idag. Han har fått kamera av F og meg og har knipset iveg, en fornøyd gutt.
Nå planlegges det her må jeg si, det nærmere seg slutten på F sin jobbing og så bærer det iveg.
God helg til dere.

Fru Tunheim sa...

Så fin du blei med kraftig og flott flette...kanskje det frister som variasjon? Ønsker dere en nydelig søndag.

Kjersti sa...

Ja, er det ikke rart når de søte små begynner å bli store? Enig med deg, den første fletten var veldig kreativ! Skjønner ikke hvordan hun lagde den.

Ønsker dere en fin søndag! Er vel ruskevær hos dere også i dag! Men nå skal det lette, sier værmeldinga - og så skal det bli sommervær igjen i mange dager. Det er så deilig! :)

fruentimmeret sa...

Sikkert morsomt for niesen din å bruke sin kreativitet på det flotte lange håret ditt.

Fint ble det ;.)

Hobbybruket sa...

Så flott du ble. Datteren min på 12 er også veldig glad i å flette hår, så det hender at både jeg og søsteren får noen flotte frisyrer.

Ha en fortsatt fin søndagskveld og uke som kommer. :)

Anne sa...

Sett noe så vakkert!!! men så har du et usedvanlig fint hår å da Helen :-)

Elisabeth sa...

Med det flotte håret ditt, og ei sånn fingernem frisør-niese må det bare bli suksess. Så fin du ble!

vimza sa...

så utrolig fint dette ble :) flink niesen din :)

Og Helen jeg må virkelig få si, for en utrolig vakker kvinne du er :)

nyt onsdagen :)
klem fra yvonne:)

Anonym sa...

Wonder if we have a "budding hairdresser" in the family???
Yes she is very clever, bless her.