11. juli 2013

Da vil jeg få utbringe en skål til..........

..... til dere alle sammen, for sommer og sol, ferie med venner og livet ! (ikke ta rekkefølge for alvorlig...) 
Skål !

Her er jeg er på hyttetur hos gode venner, fast tradisjon hver sommer. Ligger ved Lågen, Flesberg. Ett nydelig hyttetun. Her var vi samlet 4 par ett døgn. Hvor vi kun spiste, drakk og snakket og lo - masse !!

Som dere ser, jeg er i mitt ess ! Få servert ett glass med iskalde bobler, hvem blir vel ikke glad da?

Og dere ser jeg prøver da å følge moten?

Med jeans shorts....dog min er ikke lårkort, ovenfor kneet passet meg perfekt, med andre ord, mitt nye hytteantrekk....hehe



Vi drar videre på hyttetur, denne gangen fra fjell og skog, til vann og skjærgård..... til neste gang:

Ønsker alle en goooood helg !

6 kommentarer:

Fru Tunheim sa...

Jeansshorts er nok best litt nedpå låret når man ikke er 17 år lenger....jeg foretrekker også det. Og bobler, jeg elsker det. Har også fått litt sansen for perlende rosévin denne sommeren. God tur videre til skjærgårdsferie.

Elisabeth sa...

Kul shorts, Helen. Har omtrent lik. Praktisk sommerplagg.
Skåååål og takk for sist! Superkoselig å treffes.
Kjekt å se at du koste deg på Flesberg. Bobler gjør susen på det meste.

Kjersti sa...

Jeg tenkte på det da jeg så bildene i forrige innlegg også, ikke et dagligdags syn med deg i jeansshorts. Men, kjære vakre Helen, du kler jo også det så utmerket! Flotte ben har du! :)
Jeg hiver meg med på den skålen og vi gir blanke i rekkefølgen så lenge sola skinner og boblene sprudler... (oi, så løssluppen da gitt...) :D

Sylvia sa...

Skål, Helen! Så fin du er i shorts. Jeg har etpar Desigual-skjørt jeg går igjen i om sommeren.......
Jeg har en flaske bobler i kjøleskapet, som jeg sparer til en koselig kveld. Kanskje i morra?
Ellers er det jo rødvin jeg koser meg mest med, vet du.
Håper du koser deg kassa med ferie. Selv er det nok mest jobbing....ja, bli med meg på jobb, da vel ;)
God helg.

Thing sa...

Jeg er også glad i bobler
- spesielt om sommeren! =)
Flott i short er du også - som i alt annet!
Alt kler den smukke ;)

Olavs Blogg sa...

Skål for sommeren. Men her er det skikkelig trist og grått nå altså. Regn, vind og bare 10gr. Luftfuktigheten er på 88%. Da blir det for det meste innesitting, når man ikke må ut. Men kanskje kommer sommeren tilbake snart. Dert håper jeg virkelig.
Fortsatt god sommer. Kos deg med sol og bobler.