17. juni 2013

Hva syns du ??

Vi har hatt en deilig, rolig, varm og solfylt helg. Spist pizza ute i Montefiascone, og badet masse, vil du se hvor vi spiste ? Se her !

Såklart har min kjære rukket å høytrykkspyle de resterende 3 terrassene her på Villa Helena, bra han elsker den jobben.

Ellers, har min kjære fått hengt opp vår nyeste "kunst", på veggen !

Okey, kanskje litt store ord, men ihvertfall våre sort/hvitt bilder er fremkalt i Norge, rammet inn og hengt opp i allrommet i 1 etg, slik ble det. (Ja, jeg har også fått på hvite trekk på sofa gruppen)

Som du ser mangler det tredje bildet....

Bildet i  midten er tatt i Montefiascone, det til høyre er fra Orvieto....

 ...så det siste hadde vi lyst til å være fra Castello'n i Bolsena.

Vi var der i helgen og tok ett lite utvalg.

Men, så er det valgets kvaler, hvilken skal vi velge? Hva syns du? Husk det aktuelle bildet skal da være i sort/hvitt, har dessverre ikke fått gjort det på disse, da jeg gjør det først via Fotoknutsen når det bestilles.

Ville du valgte nr 1:

Nr. 2

 Nr. 3

Nr. 4



Vi som går så mye i rundt i disse omgivelsene blir litt "blinde" på det noen ganger, så jeg er veldig glad for din tilbakemelding :)

13 kommentarer:

Janne sa...

Jeg syntes nr.4 var det fineste :-)

Sylvia sa...

Heisann
Når når 1 var det første jeg så , valgte jeg den først. Men jeg likte nr3 best, jeg.
Da tenker je g i forhold til de du har fra før. Og at motivet skal komme fra venstre, mot høyre ( grafisk tenkt) men så var det noen tårn på det høyre, og det kan fort bli likt.......
Rommet eriallefall lekkert. Fargen er lun og fin.
Blir spennende å se hva du velger til slutt.

Fru Tunheim sa...

Dette var vanskelige valg....alle er jo like fine. 1 og 3 kanskje, eller kanskje de andre. Nei, uansett hvilke dere velger så blir de flotte på veggen.

vimza sa...

veldig fine bilder men jeg likte aller best nr 1 men synes 4 også var pent:) tenk på hva du synes passer best sammen med de andre som henger der :)
uansett hva du velger var det lekre bilder:)
gleder meg til å se:)
klem:)

Hobbybruket sa...

Flotte bilder alle sammen, men jeg tror bilde 1 og 2 vil gjøre seg godt i sort/hvit. Gleder meg til å se hvilket du velger. :)

Ha en riktig fin uke!

Bente sa...

Så fint det har blitt Helen. Alle bildene dine er fine. Jeg synes du skal ha et bilde av torget så klart. Den plassen du er så glad i.
Er det bilde nr. 1? Jeg likte også det best av de fire bildene.
For en utsikt fra Trattioraen dere spiste på. Det er såååååååå vakkert. Jeg lengter og drømmer og håper på september.

Jorunns hobbyblogg sa...

Vanskelig valg, for at det ikke skal være for likt nr 3 eller4 tror jeg
Lykke til, fint blircdet nok uansett
Jorunn

Pia sa...

Jeg tror nr 2 blir best som sort/hvitt. Mange spennende skygger, du ser lyset fra buegangen og spennende former på tårnet. Men det er vanskelig når man ikke ser det i sort/hvitt. Alle er jo fine!

Kjersti sa...

Så fint det blir! :)
Men dette er jammen ikke lett... Jeg liker alle bildene, men minst nr. 3 - så bort med det (oi, det rimte!). Hmmm... Jeg holder en knapp på nr. 4 jeg, det har klare, rene linjer som jeg tror vil gjøre seg i sort-hvitt.

Det blir spennende å se hvilket du velger!!!

Ellers, til din kommentar om naturopplevelser: høres veldig fint ut med fuglesang ved villaen, og duekurring er veldig koselig, da! Det har vi mye av rundt her også, hører en akkurat nå, faktisk (sitter ute på terrassen i sola og oppdaterer meg på blogger etter døgnet hvor jeg ikke var på nett...). Og jeg tror deg på at du ikke er typen som ville dratt på campingtur i skogen, ja...!! Godt vi er forskjellige :)

fruentimmeret sa...

Enig med Kjersti, nr 4

Anonym sa...

I like nr.4, although they are all lovely! Difficult to choose!

Tovepia sa...

Hadde tatt 2 eller 4...som kunst klart 2!
Da sitter jeg på jobb og venter på en lunsj og så er det ferie!!!
Ha ei riktig god helg, klem fra mæ;)

Anne sa...

1 eller 3 falt best i smak her hos meg :-)